Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Hei Jenter. Har lest at noen av dere er sykemeldt pga kynnere. Hvor kraftige er deres?? Jeg er på vei med nr 3 så jeg kjenner godt igjen dette, men er noen ganger usikker på om jeg skal til legen pga dette. Jeg går på magnesium tabeletter pga rastløshet i hele kroppen og sover ganske dårlig noen netter og jeg får stive vonde fingrer. Klarer nesten ikke bøye de hvis jeg ikke tar magnesumen. Burde ikke de myke opp kynnerne og?? Har og bekkenløsning. Er leveligt nå, men stiver fort om kvelden hvis jeg prøver meg på litt husarbeid. Har ikke lyst å syte men noen dager kjenner jeg at det frister å være hjemme og pleie meg selv. Er 30 sykemeldt allerese og er i min 25 uke. Hvor skal vi sette grensene?? Det er jo ingen som setter de for oss. Kanskje det er bare meg som er litt gretten etter en "vonde" helg.
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Hei:) Jeg har hatt en periode med veldig plagsomme kynnere - fikk kynnere i uke 14, gikk til tider over til tak i mage/rygg med menslignende smerter , ble sykmeldt 20% først- men de ble intense og måtte ringe føden i uke 23 så da fikk jeg 3 uker med ro og hvile! samt UL for å se om det var påvirket til åpning - noe det heldigvis ikke var;) Har fortsatt mye kynnere hvor magen blir hard og det går litt bak i ryggen - men de skal ikke være farlige nå. Kynnere får en mer og mer intense av som 3 gangs gravid som vi - og de er faktisk sunne (..i en viss grad..), de trener jo opp livmoren til å presse barnet ut under fødselen og det er bra sa gynekologen. Nå skal jeg beg å jobbe 50% ut juni, ha ferie i hele juli og gå ut i perm 2 aug. Lykke til:) Ta vare på deg selv !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå