Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det gått 15 uker ++

og jeg synest magen nesten ikke synest.... kjenner heller ingen bevegelser,,litt ømt og små smerter av og til, har fått energien tilbake for fullt.. .Blir så bekymret når jeg ikke kjenner noe.. ER det noen andre i samme båt? eller ser dette dårlig ut.

Skal til jordmor om 4 dager... kan hun finne ut om det er liv???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det akkurat likedan jeg er 15 uker på vei nå og det er kun små antydninger til mage og ingen bevegelser. Du er heldig da som har fått energien tilbake, det har ikke jeg....

Tror nok alt er bra, lykke til hos jordmor om noen dager:-)

Skrevet

Hei, jeg kjente ikke liv før seint i 21.....vil si du er heldig som har fått tilbake energien. Tror ikke du har noe og bekrymre deg over. Jordmor kommer helt sikkert til og finne hjertelyden.......

Skrevet

Det er nok helt normalt! Hadde det sånn selv... :-) Slapp av, alt er nok bra! :-)

Skrevet

Det er sikkert ikke noe galt nei :o) Etter at jeg slutta å være kvalm sånn i uke 12 eller deromkring, så gikk det mange uker uten at jeg følte meg gravid i det hele tatt. Ikke særlig mage og ingen andre tydelige tegn. Tror ikke jeg var sikker på at jeg kjente liv før i uke 19-20 eller noe sånt... Men nå sparker han som besatt inni der hihi (er i uke 26 nå)

Skrevet

Hei!

Det er førstes de tre siste ukene jeg har kjent liv og jeg er nå 27 + 2 uker på vei. Så jeg tror nok at du bare kan slappe av og nyte den energien du har fått tilbake:o)

Skrevet

Jeg kjenner heller ingenting (er i uke 19), og er 2.gangs

Skrevet

Jeg har det også som deg, også i uke 16.

Var hos legen i dag og fikk høre hjertelyden..:) Han sa før vi forsøkte at det kunne hende den ikke var så lett og høre enda, men vi fikk lyd og det var utrolig gøy..:)

Tror vi bare skal nye at vi er freshe i formen, og satse på at plagene ikke kommer mot slutten i steden..:=)

Cathy

Skrevet

Tror ikke du skal tenke så mye på det:)

Er selv 1 gangs og begynte å kjenne tydelig liv i uke 18/19. Og nå i uke 20 er han helt propell:) Kjent masse spark i dag og i går:)

Ikke fokuser så mye på det, sparkene kommer tidsnok:)

Skrevet

Jeg er 4.gangs... og har ikke kjent noe før nå, og er 19+5... så ikke noe å uroe seg for...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...