Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du var her nå og er så nygjerrig på hvordan kuren din går? Erfaringer?

Har nemlig tenkt å gå i gang selv :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

 

Jo, i dag er første dagen på uke 4, og det går egentlig ganske bra, syns jeg! Har tatt av meg ca 5 kg til nå, og skal måle cm til fredag! Er litt spent på det, for merker på klærne at jeg har mistet cm også =)

 

Det står masse info om ketolyse på Ketolyse.no og lavkarbo.no om du har lyst å lese om det!

 

En typisk meny for en dag for meg kan se litt slik ut:

 

Frokost:

-2 speilegg

-3 skiver bacon

-vann

 

Lunsj:

-rapidsalat (så mye du vil, for det inneholder nesten ikke karbohydrater i det hele tatt =)

-50 gram agurk

-50 gram grønn paprika

-2 skiver sprøstekt bacon/grilla kylling

-rømmedressing

 

Middag:

-ovnsbakt laks

-sjampinjong

-"blomkål-ris" (du finner god oppskrift på lavkarbo.no)

- bearnesaus

 

Kvelds:

-50 gram agurk

-50 gram blomkål

-50 gram brokkoli

-rømmedipp

 

Dette er jo bare et eksempel, da. Om du går i gang med dette, vil jeg sterkt anbefale deg å kjøpe Ketolyseboka - den er veldig god å ha, og gir deg svar på omtrent alt du lurer på!

 

Jeg koser meg litt enda da - har funnet ut at det faktisk er en del ting jeg kan spise selv når jeg skal kose meg. Finnes Atkins-sjokolade med alt fra 1-2 gram karbohydrater - bruker å ha en slik en i helgene. BaconGull (sånn baconcrisp) kan man ha, PepsiMax/Cola Light, Heistad sitt syltetøy og gelè...en del ting som er laget spsielt for oss som da skal prøve å ikke spise noe særlig med karbohydraet. Det har i alle fall hjulpet meg til å holde motivasjonen oppe. Er litt glad for at jeg kun har 10 dager igjen nå...men hadde håpet å komme meg ned til under 70 kg. Dvs 3 kg til...

 

Bare spør meg igjen om det er noe du lurer på, så skal jeg svare deg så godt jeg kan =)

 

Skrevet

Så flink du er. Har du vært slapp, vondt i hodet etc.. Antar at du ikke ammer noen ting. Jeg må vel vente til jeg er ferdig å amme, men regner med at det ikke er så lenge til. Hvor får du kjøpt ketolyseboka??

Skrevet

Nei, jeg sluttet å amme da emma var 4 mndr. Ville ikke gjort dette om du ammer - vent til du er ferdig med det du =)

 

Jeg har faktisk hatt veldig lite bivirkninger - heldigvis. Tisser masse da, men det er fordi jeg drikker minst 2 liter vann til dagen. Jeg kjøpte ketolyseboka og ketolysetablettene fra ketolyse.no, men har sett på Menybutikkene her at alt blir solgt der å. Sjekk i din Menybutikk om de forhandler ketolyseproduktene - da sparer du jo litt i frakt =)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...