Gå til innhold

Noen fra Oslo her????


babyvent

Anbefalte innlegg

 

Heisann...

Hadde vært koselig å komme i kontakt med flere fra Oslo...

Er 34 år, gravid med nr 2.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du:)..

 

Jeg er fra Oslo, blir 30 år om en mnd:).. Dette er min nr 3, men minste mann er fem og ett halvt år så det er en stund siden jeg har gjort dette..

 

Hvor i oslo bor du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heisann...

 

Bor på østkanten med kort vei til sentrum, så kanskje vi etterhvert kan bli noen som kunne gått litt på kafee og blitt litt kjent og delt litt på erfaringer utover.

Jeg har ei jente i første klasse, så jeg er enig med deg at det blir som på nytt igjen, smiler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan dere!

 

Jeg er 33 år, førstegangsfødende. Flyttet til Oslo for bare 4 mndr siden, så jeg vil gjerne bli kjent med maaaange:) Er egentlig fra Bergen.. Bor på østkanten nå, men flytter til vestkanten i august. Egentlig samme hvilken kant man bor på bare man har lyst å trille tur og gå på cafe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg bor også i Oslo. Er 32 år og dette er første gang for meg.

Blir gjerne med på cafe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

 

Se der ja...da er vi fler og fler her i oslo...

Da syns jeg vi kanskje skal få til å treffes snart, det hadde vært kjempekoselig....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg er også fra Oslo, 34 år og venter min nummer 2, i tillegg har jeg en bonusjente på 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne møte dere jenter!!! Jeg er 33 og venter mitt første barn. Vi hørte hjertelyden i går, det var stort!!! Hva med å møtes ved østensjøvannet en formiddag???

 

Klem klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også på Oslo Øst. Venter min første i slutten av november og er 32 år. Er gjerne med på et treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei alle sammen...

 

Kan jo være at mange av oss også er på jobb om dagen, jeg er en av dem, smiler...

 

Men hva må møtes en ettermiddag/kveld for eksempel på Egon på Jernbanetorget, det er jo ganske sentralt????

 

Hvis jeg setter en dato, så ser vi alle her om noen svarer...

 

Hva med tirsdag 22mai?

 

Hadde vært kjempekoselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at det var mange fra Oslo her!! Noen å bli kjent med altså:)

 

Jeg er 33 år og venter nr 2. Jeg har en jente fra før som blir fire til høsten. Vi har foreløpig termin 7. desember.

 

Jeg vil gjerne være med på treff:)

 

 

CB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... også i Oslo, 31 år og gravid for første gang!

 

Er det tilfeldig at vi alle på denne tråden har passert 30? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI

Jeg satte opp et forslag her til å treffes...håper noen av dere leser det, og kanksje har mulighet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIA....

 

Prøver meg igjen, smiler...

 

Tirsdag 22.ma...skal vi prøve å treffes alle som kan da på Egon på Jernbanetorget ca kl 18, så kan vi jo bli ltt kjent og skravle...

 

Det hadde jo vært kjempekoselig..

 

Håper noen har tid og lyst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag klokken 18 passer perfekt!! Jeg er forøvrig også over 30.... Dette blir gøy!!! Gleder meg til å treffe dere jenter!! Bestiller noen bord??? Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Heia...

Jeg venter til litt nermere, tror ikke det trengs å bestille bord, men jeg sjekker nermere...

 

Gleder meg jeg også til å bli kjent og skravle litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.... Jeg har vært en del ganger på Egon ved. Jernbarnetorget. Det kan være håpløst å få bord samlet uten å bestille på forhånd. Jeg har vært på et par festligheter der vi ble sittende langt fra hverandre. Trur du det går an å bestille bord ute hvis fint vær?? Vet du hvor mange vi blir?? Hva med å bestille noen ekstra plasser, så ringe samme dag og gi eksakt beskjed???

 

Dette blir så spennende... Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

heisann...

 

Jeg skal fikse det, men hittils er det bare 2 stk som har sagt de gjerne vil komme en tur, derfor venter jeg til litt nermere.

 

Men uansett om vi ikke blir så mange denne gangen så kan det bli like spennende og koselig for det...

Jeg gleder meg iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg enig med deg.. hvis vi er få er det ikke noe stress. Ja, d blir kjempeartig å treffe noen i samme situasjon. Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Jeg har satt av mandag 22. og vil gjerne komme på Egons. Det er sikkert lurt å bestille bord for slik kan vi jo finne hverandre ved å be om bordet til desemberklubben. Vi er jo ikke så synlige gravide enda:)

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heisann...

 

Smiler...jeg skal fikse bord, men jeg venter til nermere for å se om kanskje flere er innom her i helgen og kanskje har lyst å være med, ellers så møtes vi som vet og kan, koselig blir det...

Jeg gleder meg masse til å bli kjent med dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er tilfeldig nei......... det må være mange "trege" jenter i Oslo. Gla`det ikke bare er meg : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor litt utfor Oslo, men jeg regner meg selv som at jeg bor i Oslo :) Blir 23 i nov og flyttet hit for snart 2 år siden. Er gravid med den første og vi gleder oss masse her hjemme :)

 

Hadde vært hyggelig å bli kjent med flere som har termin rundt min som er 14 des. Ellers så er det jo hyggelig å bli kjent med andre og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...