Gå til innhold

Vil bare ha 3 skjeer grøt plutselig =( Grr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor begynner hun plutselig med dette tullet når det har gått så greit å få i henne grøt tidligere??? Åhrrr...skikkelig irriterende. Gav henne havregrøt med banan og aprikos om mårran og fullkorn med eple om kvelden - det funket så fint - nå vil hun såvidt ha 3 skjeer uansett vhilken jeg gir. Kan hun bare være lei av disse to og at jeg bør prøve en annen type eller? Har prøvd med litt kanel og pittelitt sukker, bare for å se om det kunne gjøre det fristende, men NEIDA!!! Åhrr...så nå er det bare NAN igjen da - og hun er snart 8,5 mnd!!!

Hun digger maisvelling om kvelden da - det går ned på høykant! Hadde jo slutta med det, men måtte jo begynne med det igjen så hun i alle fall får i seg litt grøt.

Noen tips? Middag går ned...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som tenner, iallefall var det slik min forrige holdt på

Skrevet

Ja, hun har generelt hatt dårlig matlyst i forbindelse med tannfrembrudd, men nå har det var så mange dager - det har det ikke gjort tidligere =(

Jaja, får jo bare vente å se!

Skrevet

Mine (9,5 mnd) har også hatt en periode hvor de ikke ville ha grøt, men så begynte jeg for noen dager siden å gi dem litt fruktmos ilag med grøten og plutselig gikk den ned på høykant!! Jeg har prøvd Hipps "blandet frugtmos med fullkorn" ilag med havregrøt med banan og aprikos, og det syns til og med jeg var godt!! (begynner å bli mektig lei av babymat selv - syns jo det var dødsgodt tidligere) Det er jo verdt et forsøk kanskje.. Det hjalp også litt og ikke lage den så fin, men rett og slett lage den tjukk og klumpete.. !?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...