Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 ...kom på dette her om dagen at jeg malte en kommode da jeg var 3-4 uker på vei og nå er jeg self bekymret for det OGSÅ!!!! Uff! Jeg er andregangs men må si jeg er mere nervøs for tingnå enn jeg var første ganger,trodde det skulle bli bedre jeg:(
lottela Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 ja, jeg hjalp mamma med å pusse opp helt til jeg var 8 uker på vei... når jeg fant ut at jeg var gravid, sluttet jeg å male!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Ok.. Er du bekymret for det eller tenker du ikke på det? Mulig jeg er overhysterisk!!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Jeg malte oxo med oljemaling så tidlig! men legen sa det ikke var noe farlig! vi delte ikke sammeblod så tidlig i svangerskapet!ikke før i uke 6 går blodet gjenom strengen og inn til barnet! så tror nok det ikke er noe farlig! =O)
Ikkelektuell Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Ja. Tror det går heeeelt fint. Du dyppa vel ikke huet i malingsspannet, du heller?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Jo,jeg gjorde det!! Skal man ikke gjøre det? Neida,bare tuller.. Jeg er fullstendig klar over at jeg er en smule overhysterisk,men det er ikke morro og være det!! Jeg skulle gjerne vært litt mere avslappet;o) Var bare en liten kommode og jeg holdt på i kjelleren så jeg var ikke i samme rom da den tørket heller. Og jeg hadde god lufting;o)
PintSizedDictator Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Tror nok du overlever ja;) Selv e eg i uke 32 nå og holder på å male stuen med akrylmaling...tviler på at dette e skadelig for babyen, men prøver å puste inn minst mulig av whitespiriten etterpå da;) Hehe...men tror faktisk babyen ha det bra da også...e nå masse liv i gullet ihvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå