elly belly Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Håper, håper, håper at vi får sett lillejenta bra og at vi får med dvd hjem. Gleder meg SÅNN til å se henne igjen og håper hun vokser og trives slik hun skal. Flere som nettopp har vært eller som skal på 3D?
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Jeg var på Medicus for 2 uker siden Det var kjempestas!! Så gled deg masse
KnøttetOgMeg Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Medicus her i Trondheim? Hvor mye betalte dere? Og tok dere bare kontakt selv? Veldig nysgjerrig hihi
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Lykke til på ul li-li. Håper veslejenta vinker og poserer for mor og far i dag ). Klem fra
elly belly Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2007 Hei knøttet Ja, jeg ringte i slutten av februar og bestilte time selv. Det er kun ordinær ul i uke 18 som du får innkallelse til. )
elly belly Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2007 Hei vilsågjerne Takk for det. ) Har du begynt å vanke på 2. tri nå?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Vanker ikke her jeg li-li, men jeg har mine kjente og kjære jeg følger med på veien. Er det ikke rom for det ? ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå