KS 15.08.07 Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Jeg plages (jeg plages virkelig) av tidvis for høy puls. Det er ikke bare når jeg går trapper jeg sliter med dette, men ellers også. Hjertet dunker fort og hardt, på det verste våger jeg ikke telle. Blodtrykket er bra (både over og undertrykk), så det har ikke med det å gjøre heller. Jeg føler det som om hjertet skal dunke seg vei ut av brystkassen enkelte ganger. Noen andre som opplever det samme ? Noen som har fått noe svar fra legen om hav det kan skyldes ?
line_n & sara Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 jepp.. legen målte hvilepulsen min til nitti her om dagen! fikk høre at det ikke var så farlig, siden hjertet pumper jo litt ekstra nå om dagen.. det er jo litt ekkelt med hjertebank og dundrende puls, men det er ikke så mye å gjøre med saken, desverre.. jeg ville nok gikk beskjed til legen, så han/hun er klar over det!
tolle Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Ja, jeg tror ikke du er ensom! Jeg synes det er veldig rart for min hvilepuls stiger til himmels når jeg ligger meg på sofaen for og hvile om kvelden !?Jeg hadde gledet meg til jeg skulle kose meg med mordkommisjonen. Da steg pulsen til 98 !! Fikk fullstendig angst. Hadde jo aldri vært med på noe sånt ! Sa fra til jordmor, hun mente jeg skulle slappe helt av. Det var hlet normalt, hjertet jobber jo litt ekstra nå. Men det er jo ubehagelig. Jeg ville nok sagt fra til jordmor eller lege, men jeg tror du kan ta livet helt med ro !
KS 15.08.07 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2007 Takker for svar jenter ! Det er alltid godt å vite at det er flere som har det samme.. Det er fryktelig ubehagelig ja. Opplever det også når jeg skal legge meg ned og ta en hvil, ofte kan jeg også gå store deler av dagen med høyere puls Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå