Gummelillan Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Her har vi hatt en helg med høyt tempo. Siden Gummismannen har bursdag i dag og vi skal ha svigerfamilien på middag. Og siden jeg MÅTTE jobbe full dag i dag, holdt jeg på til langt på natt for å bli ferdig med alt av middagsforberedelser (bake foccaia, lage en diger form med deilig lasagne, lage sjokoladekake - den syndige fra lørdagens Aftenposten ;-)) og stryke tøy og "shine" hus. Sambo kan jo ikke skjønne hvorfor jeg MÅ være a'jour med alt av tøy også da vel gjestene neppe skal innom alle klesskapene og skittentøyskurven vår, men... Noen tvangstanker må da en stakkar få ha for seg selv! Vel, for å gjøre en laaang historie kort, var jeg ikke i seng før halv to... Og da var jeg både trøtt og forvirret da Leo våknet klokka 5 og bare ynket seg. Skiftet en bleie og tenkte ikke så mye mer på det så da klokka ringte spratt jeg opp, dusjet og la siste hånd på verket. Men når jeg da skulle ta opp lille Leo var den stakkars snuppa skikkelig snørrete, varm og slapp. Og dermed må jo da selv Tårnfrid bare hoppe av karusellen i dag og bare kose oss hjemme. Så nå sitter jeg her, snuppa sover og her er selv bordene ferdig dekket ;-) Og jobb-pc'n ble desverre lagt igjen på kontoret før helgen... Så da kan jeg jo virkelig benytte sjangsen til å oppdatere meg her inne da! Håper dere alle får en strålende fin dag!!!! Klem fra feberslapp Leo og
Reveenka Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Aldri så galt at det ikke er godt for noe! Tenk for en deilig dag dere to kan ha nå, da - ALT er ferdig, og du trenger ikke stresse med noe! Får håpe den lille varme snuppa blir fort bra, og dere bare kan kose dere gjennom en litt tufs dag i dag. Må si jeg er mektig imponert over de huslige syslene dine, Gumman - så på stell er det nok ikke her i går'n, desverre c",)!
Gummelillan Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2007 IKke noen grunn til å være imponert. Maten gjøres skikkelig, men husvasken er temmelig mye juks... Her går det i tørrmopping og så Spray&mopp så Gummismannen sklir bortover gulvet og de "våtserviettene" fra Jif finnes jo både til glass, speil og baderommet ;-))))) Og litt grønnsåpe på alle treflater, ja, så lar verden seg bedra også denne gangen....
♥Snulder Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 God Morgen! Jeg bøyer meg i støvet for deg Gummelillan!!! Og da mener jeg ikke bare bokstavelig talt altså ;=) Pollen og støv ligger i skjønn forening i alle kriker og kroker... Men en ting er sikkert... der får det ligge aldeles i fred helt til JEG tar det..... Hehe.. tvangstanker ja... det tror jeg jammen meg vi har alle som en! Jeg laget meg nærmest ett slags "tvangs-rituale" da ungene var bittesmå... livredd for krybbedød som jeg var... nesten til det sykelige... Selv om jeg kunne se og høre at ungen pustet så MÅTTE jeg legge hånden på bryskassa og kjenne at det bevegde seg... dette gjorde jeg hver gang jeg var innom for å sjekke i løpet av kveld/natt... og det var ofte... Det er ikke få gangene jeg har klart å vekke ett sovende barn bare pga at jeg måtte klemme og kjenne...
Karomamma Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 God morgen sjøl!!! Her er Tårnfrid på plass... Har akkurat vært i kaffebaren og hentet en dobbel latte, så nå der det dibbepause. Gratulerer med mannen i dag!!!
Reveenka Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Men tenk på all ryddinga, da - det må jo ryddes før det kan vaskes! Nei, du lurer ikke meg - jeg er fortsatt like imponert! c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 God morgen gummelillan.... da fikk du rett og slett en bonusdag, og det fortjener en stakkar eytter vill og hemningsløs svisjing i hus og skap.... tvangstankene dine skal jeg ikke ta fra deg, men jeg velger å ikke bli med i klubben..... er det ok? God bedring til lille febrileone
Trollmora Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Snakker om flaks i uflaksen da ) "Kose seg" hjemme med sykt barn og virkelig bare vær der, uten å bruke alle småpausene til husarbeid! Kos deg med dibbing, avisen og det andre mens du samler krefter til ryddesjauen som du helt sikkert bare MÅ gjøre når kvelden kommer. Grattis til Mannen!
phantomet Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 Jeg velger å replisere på denne, en dag for sent! Håper dagen var god igår, og at dagen idag blir like bra. Håper lille vennen er bedre idag. Aldri stas når de små er syke, men en velfortjent "fridag" er aldri å forrakte. Gratulerer med vel overstått til gummismannen! Når skal vi få til et nytt skravletreff? Klem klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2007 #11 Skrevet 8. mai 2007 God bedring til snuppa og grattis til mannen:-) Håper Leo kommer seg raskt - ikke noe greit med syke små...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå