**Hege&Amalie** Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 vogna og bilstolen i hus..... litt mindre å tenke på hvertfall...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 hehe her er alt klart... hehe og ennå 8 uker igjen... hehe
**Hege&Amalie** Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2007 hehe.... har 7 uker igjen jeg, men er 3. gangs og litt roligere med det denne gangen kjenner jeg.... alt det andreutstyret er egentlig klart det også, men det er hjemme hos tantebarnet mitt som har lånt det.... men vogn hadde jeg lyst til å ha ny... skal forresten ta ks så det er viss bare en 40 dager igjen, har ikke fått dato ennå men får det om en uke.....
erotica80 *3boys1girl Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 hei Hege...53 dager igjen til Ul terminen jeg fikk i tr.heim Ul i Kr.sund mener en uke før slik som meg:) Jeg har tatt fram bilstolen ,kjøpt emmaljunga edge duo-sport ,ny vognpose og ny seng..(prøver å selge gammelvogna og voksi pose:)Har også vasket alle nye og gammle babyklær:)) Spennende å se om det blir gutt nr 3:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå