Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har full dag tre dager i uken. Men innimellom har jeg mulighet til å levere på formiddagen. Er det OK å levere f.eks kvart på ti? Mange som gjør det,leverer etter frokosten f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi leverer som regel mellom 9 og 10. Noen ganger etter 10 også

Skrevet

leverer ca halv ni, (fordi da spiser de frokost der)

og henter ved halv tre tre tiden

Skrevet

Vi leverer stortsett rundt klokka 9. Men helt ok å levere senere også hvis vi vil. Men barnehagen vår vil helst at foreldrene gir beskjed hvis barna kommer senere enn 9, (eller gir beskjed innen 9 hvis barna er syke.)

Så jeg pleier bare ringe på morgenen den dagen poden kommer litt senere. Hvis det er planlagt at poden skal komme senere en bestemt dag, sier jeg det bare på forhånd i barnehagen, sånn at de kan skrive det ned i boka.

Skrevet

De vil helst at de skal være der før ni tror jeg. Vi leverer klokka 645 og henter klokka 14. Har 60*% plass. Men bruker den kanskje 40%

Skrevet

Nå vi begger jobber/går på skole så blir junior levert litt før åtte, og hentet igjen rett etter fire, eller før - hvis jeg er ferdig før... Men idag ha jeg hatt fri ( jobbe med hjemme oppgave), så da leverte jeg han rett før ti.. Vi kan ikke levere etter ti, eller jo vi kan - men dem ser helst at vi leverer før ti og henter etter to.. Kjerne tid, da dem jobber med prosjekt osv..

Skrevet

Det er helt OK å levere sent hos oss, men de drar veldig ofte på tur. Det er derfor viktig å gi beskjed hvis vi kommer senere enn 09.30. Da sørger de for at det er minst en voksen igjen i barnehagen. Hvis vi leverer sent kan vi heller ikke forvente at ungene får være med hvis de skal noe sted. De kan jo ikke bruke hele dagen på å vente på en som er sen.

De vil heller ikke at vi henter eller leverer mellom kl.12.00 og 14.30 hvis det ikke er noe spessielt. Da er det sovetid og ungene blir veldig forsyrret hvis det er mange som kommer og går i den perioden.

Skrevet

Jeg har levert på alle mulige tidspunkt mellom 06.30 og 13.30 - barnehagen bør være fleksibel til å kunne ta i mot når det passer foreldrene.

Skrevet

Leverer halv 10 hver dag...

er student

Skrevet

Nå som vi er i jobb igjen, leveres barna i barnehagen ca 7.45. Da jeg var hjemme med lillegutt i fjor, ble storesøster levert kl 10.

I barnehagen vår ønsker de ansatte at alle barna er på plass senest kl 10, dette pga aktiviteter og turer.

Skrevet

Det er sikkert helt greit, men bhg vil nok gjerne at dere avtaler det. Ofte har de samlingsstund i 9.30-tiden, og det er jo dumt hvis mange barn kommer inn akkurat da. Men hvis dere avtaler på forhånd, så går det helt sikkert bra.

Skrevet

Nå for tiden 0700..

Når snulla blir født skal vi ta det litt mer med ro om morgenen.

Tipper vi da vil levere han til frokosten 0830.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...