titti80 Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Nesten ikke sovet i natt.. Startet med at slimproppen begynte å gå igår, og var jo helt i ekstase at endelig skjedde det noe nytt.. Så kom natta.. Våknet kl 0310 med kraftige tak i mage/rygg og nedover i lysk/lår. Måtte puste meg igjennom den smerten, så gikk det over og et par sekunder etterpå var det på an igjen.. Snakk om forsmak på hva som venter en snart. Termin søndag 13.mai. Sovnet igjen etter at jeg hadde tenkt over situasjonen ei stund. Våknet så i fem tiden igjen med smerter på samme plassene, men ikke så kraftige som i tre tiden. Etter å nesten å ligget i en time og hatt vondt nå siste gang, stod jeg opp. Gått over noe nå, men er øm og føler et trykk nedover fra magen. Kan noe være på gang på et veldig veldig tidlig stadium??
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Kanskje det er begynnelsen Er jo helt normalt om du skulle føde nå da... Bare ei uke til terminen... Lykke til!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Hei! Du har termin en dag etter meg.. Krysser fingrene for at noe er på gang.. Forstår godt du må klage litt til oss.. Jeg hadde bomtur til føden natt til søndag jeg,jeg trodde det var igang,men det var det ikke.. Vondt var det og "riene" kom tett,helt til jeg fikk en seng der og sov som en stein i 2 timer,og så var det så å si borte etterpå.. Kjipt.. Lykke til !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå