Gå til innhold

Dager igjen den 7.Mai.........................................................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja for vi teller jo enda, og nå har jeg kommet til 35 dager. Og det er et fint og greit tall det, akkurat 5 uker, og neste uke er det akkurat 4 uker og det er mye kortere = O ) Småen sparker ikke regelmessig, og det er nok trangt for det er mest glidende bevegelser nå, han ligger i sete så den 16 Mai må jeg til ultralyd for å se om han snur seg. Vi får håpe det, for jeg vil IKKE ha KS, ordinær vaginal fødsel er uten tvil det beste for både mor og barn. Så vondt gjør det ikke å føde at jeg heller lar noen skjære i meg, men så er dette min femte fødsel da, så jeg vet jo hva jeg går til.

Merkelig at disse fødselstankene virkelig begynner å snike seg inn i tankegangen, sikkert fordi nå er det nære.

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. to sjeler en tanke. :) hehe. her er det 56 dager igjen. myyye lengre, men det nærmer seg da. :)

Skrevet

29 dager!

Skrevet

75 dager, sånn ca. For fødselen skal settes i gang noen dager før termin...

Skrevet

hahahah!!

"saa vondt er det ikke aa foede........."

Du maa vaere litt av en "toffing".

Kjennes ut som aa drite en vannmelon!! syns det va j....vondt jeg! ;)

JEG HAR 57 DAGER IGJEN og gruer meg som bare det!!

(og JA...hadde en normal, ikke traumatisk foedsel sist! men gruer meg allikevel!)

Skrevet

Jeg er 5 dager på overtid.

Skrevet

4 :)

Skrevet

21 dager. Akkurat 3 uker, begynner permisjon idag, endelig.....

Skrevet

Har 53 dagr igjen:D Wuhuuuu...det går fremmover nemlig:) Nåh...om bare noen kunne finne opp noe som gir en totalt smertefri fødsel så hadde alt vært bra:P

Skrevet

7 dager igjen:)

Skrevet

56 dager til ks:)

Skrevet

5 dager igjen :) men kan være på¨gang allerede...

Skrevet

80 dager igjen - akkurat passe det....har masse igjen å ordne før lillesnuppa kan komme;o) Syns det går kjempefort denne gangen, jeg - i motsetning til da jeg gikk med Tobias. Rart i grunn, siden alt er så mye tyngre og vondere denne gangen...

Skrevet

43 dager igjen.. snart høygravid:)

Skrevet

Uhhhh - jeg har 66 dager igjen og jeg syns det går sååå sakte akkurat nå. Syns det er en evighet til det skal skje noe som helst!

Noen som har noen oppmuntrende ord?

Skrevet

76 dager igjen og det har gått fort... Større og tyngre denne gang i fht 2 foregående- så jeg håper resten av tida går like fort :-) Vil helst ikke bli tvunget til å holde meg i ro.. for det er pyton!!

Skrevet

30 dager igjen her. Og bursdag i dag, 31 år i dag...

Skrevet

13 dager etter terminen her!

Skrevet

I dag har jeg 72 dager igjen :D Nå begynner virkelig tiden å fly!

Skrevet

31dager... beint ein mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...