Gjest Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Tjohoooo=D Med oss går det supert!! Emil holder på å få si 1.tann! (Ja, vet det er tidlig) Så er en del sikling for tia da.. hehe.. Så søt atte ) Har meldt oss på babysvømming også! Skal dit på tisdag.. Gleder meg såååå masse! Enn med dere? )
Circe Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 Tann allerede... ja det var tidlig.. da blir de jo så søte.. hehe.. så søtt når de har fått de 2 første syns jeg.. hehe.. Jeg har også lyst på babysvømming.. men er allergisk mot klor da. kjipe greier.. Jo her rusler og går det.. har hatt litt av hva man kan kalle startproblemer. Men sånt må man regne med.. Han er jo så vakker og god...
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Er jo ikke sikkert tannen kommer opp før om flere mnd da. Ser bare en hvit prikk nede i munnen... Oppå en klump.. Hvilke startproblemer da? Amming osv? Nettopp kommet hjem fra sykehuset jeg.. Med nyoperert pupp.. Det ble følgene av den katastrofale amme-perioden min som varte i hele 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå