♥Prinzessin♥ Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Det har jeg hørt før! Merkverdig.... Ich forstehen nicht altzå...! ;-)
Frk. Vable Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 *LER* Måtte se flere ganger, og tenkte Hun der kan umulig være ett år yngre enn meg.... hahahah
♥Prinzessin♥ Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Hehehe.. måtte du virkelig se flere ganger??? Så du mener det er noen der ute som tror at jeg faktisk ser sånn ut??? HJÆLP :-D
Frk. Vable Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2007 Hahaha Måtte inn å se en gang til... Bildet er jo ganske lite da, men syns det var litt rart at du var så flat på toppen av hodet!!! Heh, dette er en sånn teit, liten ting som jeg kan le av i dagesvis... Uff, dårlig humor, kanskje litt trøtt?? Fniiis
♥Prinzessin♥ Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Da har vi samme humor. Den er ikke dårlig, den er bare eksentrisk og ekstravagant. Hehehe... ;-D
Frk. Vable Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2007 Nei, det er sant, den er absolutt ikke dårlig!! Blir bare veldig glad av de små tingene i livet!! hehe Jeg ler like godt hver gang de viser den nye reklamen for ICA. Da han butikksjefen drar paralleller med varene og følelsene for hun damen og de to typene hermer etter de bak i hyllene. Da han ene sier "ÅÅÅH, Tor Einar!!" Syns det er så vittig når han sier det, han knekker liksom så fint i stemmen... Samboeren syns bare jeg er rar... hehe
♥Prinzessin♥ Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Hehehe.. Den liker jeg også gitt. :-) Kanskje vi skal begynne å utveksle morohistorier her?? ;-) Nå skal jeg legge meg, takk for praten og ha en suuuper kveld (det som er igjen av den). ;-)
Frk. Vable Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2007 Ja, vi får ta kontakt når vi ler av ting ingen andre skjønner så mye av... God natt og sov godt!! Må legges snart, jeg og!! Skal tidlig opp å hente min kjære imorgen som har vært på jobb i to uker!!! )) Hihii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå