Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare si at jeg liker meningene dine, og ikke minst hvordan du velger å formulere deg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange takk!

Godt aa hoere fra en bevandret Bimmer og nyinnflyttet Dibber!

Hvordan trives du her inne saa langt?

Og hvordan gikk det med sovingen til lille? Fremdeles snill og ingen magevondt?

Skrevet

Har ikke vært her sååå mye, men fortsetter den lille med sovingen så endrer vel det seg... hehe...

Han sover og sover enda. Har vært våken ca 2 timer totalt i dag. Men han er hes da.. Men ingen feber, og øynene var klare og fine i stad. Virker fornøyd. Bare ekstremt trøtt blitt...

Skrevet

Hehe, men ikke vaer for sikker paa at det er verdt det, er maaaange bedrevitere her inne, og anonyme... (men det hender det er litt moro ogsaa!)

2 timer var jo lite da... Hmmm...

Men husker lillemor hadde noen dager hvor hun var vaaken ca 4 timer... Aldri hatt det saa rent og ryddig hjemme foer som rett etter jeg ble mamma jeg, hadde jo allverdens tid, babyen bare sov jo... Hehe...

Nei, faar haape han ikke brygger paa noe... Bare er en troetting.

Naa trenger jeg en royk, etter all debatten om det...

Skrevet

Hehe.. var akkuratt ute og tok en jeg også..

Har lagt merke til de bedreviterne og anonyme ja. Men jeg lar meg ikke akkuratt pille på nesa. Folk kan mene, tro og si akkuratt hva de vil.. Så er noen tette så bryr jeg meg svært lite om det. skal nok mere ttil å vippe meg av pinnen..

håper på at jeg får litt mer tid til husarbeid, og ikke minst til meg selv jeg også. Men det går seg jo til.. Han lille kan jo ikke noe for det stakkar.

Skrevet

Det gaar seg nok til, man faar jo en rutine paa ting etterhvert, selv om jeg fremdeles blir smaasproe innimellom, naar lillemor har daarlige dager. Men det er mest kos...

Men naa maa jeg lalle, tidlig opp...

Skrevet

okei.. Sov godt.

Vi snakkes sikkert her inne igjen.. hehe...

Skrevet

Usj, ble ikke lalle, ble piller og sofa...

Jeg haaater aa vaere syk... (allergiker og har spist noe jeg ikke taaler, igjen...)

Skrevet

Men huff da..

Det hørtes ikke noe moro ut..

Får prøve å sove litt jeg nå vel.. litt spent på hvordan natten blir. Vanligvis så er han jo rlig, men etter at han plutselig har sovet sååå mye, så tar jeg ikke sjangsen. Og sambo er på jobb...

Så god natt. vi snakkes

Skrevet

God natt!

Haaper natten blir tja, hva skal man kalle det, gjennomsovet?! Hehe...

Saa snakkes vi ved en annen anledning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...