Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg termin i min eller babyens uke 40???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i din uke 40 ja.Du har termin når du er 40+2

Skrevet

min uke 40 og babyens 38???? hvorfor 40 + 2???

men takk for svar.

Skrevet

Si det du.i morgen er jeg f.eks 41uker på vei.Men har kun gått 5 dager over termin.Er ikke en uker før onsdagen og det er jo to dager.Vet ikke helt hvorfor det er slik.

Skrevet

oki tusen takk.

da har jeg ul termin 9 dager over det som EGENTLIG er 40 uker.

er det bra da??

Skrevet

når har du termin da?og hvor langt er du på vei i dag?

Skrevet

jeg har ul termin den 9. juli. men vet helt sikkert at jeg blei gravid den 7. oktober og at siste mens var 23 september. Etter å ha telt uker så er jeg da i dag (etter mine beregninger) 32+0. og da skulle uke 40+0 blitt 1.juli og 40+2 3.juli.

eller tar jeg HELT feil. :o) takk for at du tar deg tid til å svare.

Skrevet

Har du termin 9 juli så er du 31+1 i dag og ble gravid rundt 14 okt.Hadde du din siste mens den 23 sept er du i dag 32+1uker på veg i dag.Du kan krangle på det med legen og slikt viss du er veldig sikker på at det var da du ble gravid.Men svært sjelden tar de hensyn til det siden det er ul termin de går dette.Men kan jo hende du føder den uken du selv mener ungen er lagt.

Skrevet

glemte og nevne at viss du er 32+1 etter siste mens så har du termin 2 juli.

Skrevet

ja jeg får vel ikke gjort no med det på papiret men jeg kan vel bestemme meg for den dagen jeg mener er riktig :o) hehe. og da er det jo bare 58 dager igjen. :o) legene får mene hva de vil om saken. :o)

Skrevet

da er det 57 dager igjen.

Skrevet

det kan du vet du.Hadde ei vennine her som mente hennes dato var den 24april og legene og ul daton var den 28.Gutten kom den 24 han..var hun som hadde rett der.

Skrevet

ja noen ganger så vet vi best. :o) jeg er så lei nå så det hjalp å få noen dager mindre også. nedturen får jeg bekymre meg for siden. tusen takk for hjelpen! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...