21.april Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Vi skal ha selskap med 70 gjester og da tenkte jeg det kunne vært hyggelig med en dåpssang fra mamman og pappaen... problemet er bare at jeg er en elendig dikter, så dersom noen har en fin sang de vil dele med oss, blir vi veldig glade:)
tre i kurven Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Vi har brukt "din tanke er fri" tidligere. Bruk google.no for å finne teksten!
21.april Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 jeg tenkte egentlig på en litt mer hjemmesnektret sang....
Januarjubel! Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Men da blir vel poenget med personlig sang borte? Jeg har et tips: Ta en enkel barnesang med jevn rytme som melodi og gå på biblioteket og lån en rimeordbok (det eksisterer!). Også snekrer du så godt du kan!
21.april Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2007 Den trenger ikke være så personlig, bare noe annet enn en salme liksom....
kk75 Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Hva med "Lykkeliten" eller "Vi har ei tulle"? Viss du er kreativ kan du dikte sangen om litt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå