Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lurt på det inne på "prøvere over 35" om du har nicket ditt fra Jer 29,11. Nå fikk jeg det bekreftet! (i et innlegg lenger nede på siden) Fikk det verset fra moren min da jeg var 16 år og veldig syk. Har betydd noe helt spesielt siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sant det er fine ord?

Livet har vært så tøft de siste årene, at det har vært godt å ha noen slike opmuntrende ord å henge håpet mitt på.

Et annet ord som jeg synes er så fint, er:

"Vær ikke redd,

for jeg er med deg.

Se deg ikke rådvill omkring,

for jeg er din Gud!

Jeg gjør deg sterk,

og hjelper deg

ja, holder deg oppe

med min frelserhånd."

Det står i Jesaja, 41,10

Har du forressten to og prøver på èn til? (jeg tenker på nicket ditt)

Vi prøver på tredjemann nå, men det var visst lettere å få til de to første gangene. Men vi er i hvertfall utrolig taknemlige for at vi har to skjønne små gutter!! :-)

Ønsker deg lykke til! :-)

Skrevet

Ja, jeg har to jenter fra før, på fire og seks. Vi har akkurat begynteå prøve på nr. 3. Har dere prøvd lenge denne gangen?

Er enig i at Jesaja 41,10 også er et fint vers.

Jeg er egentlig ikke noen sånn løsrevnebibelverstype, men noen ganger i livet trenger en å la ordene tale litt direkte til seg uten så mange forbehold av ymse slag. Fint å høre at du er i stand til det!

Leit å høre at du har hatt det tøft. Håper du har en god fremtidoghåpmann sammen med deg, i tillegg til de skjønne barna dine!

Er ikke så ofte her inne, men vi "snakkes" sikkert igjen, enten her, eller inne på "prøvere over 35".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...