mammaentiltrulte Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 har vært i konfirmasjon i dag og svigermor har mast i flere uker om vi ikke skal ha med stol til tulla slik at hun kan sitte ved bordet sammen med oss, er snart 7 mnd og har akkurat begynt sitte litt når hun får mat, men aldri lenge av gangen. prøvde å forklare henne flere ganger at det ikke var nødvendig siden hun fint kunne sitte på fanget vårt om hun var våken, men mest sannsynlig kom hun til å sove og uansett skal hun ikke sitte der i mer en ti min. og ikke ville vi ha pes med å dra den med heller. men det ville hun ikke høre på var jo så kjektog hun satt jo så fint i den, så fikk vi spist alene og greier hun kunne ta den med hun. senest i går kveld var hun her og klarte å få lirt av seg "da tar jeg med stolen i morgen jeg" sambo foklarte henne på en pen måte at det var unødvendig ta vi ikke kom til å bruke den, ble bare masse pes uten nytte. når vi sitter ved bordet i dag, har de da såklart satt av en egen plass til henne ved bordet, enda jeg har sagt klart i fra at det ikke var nødvendig. og da klarer svigermor å si, men: " men så flott da for jeg har med stolen jeg" er det muuuulig tenker jeg da.må jeg stave det for henne at for at det skal gå inn eller ??? men heldigvis sov tulla under hele middagen.
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Problemet gaar over naar dere begynner med stol... haha... Nei, det er vel egentlig en av disse situasjonene som loenner seg aa bare baere over med til det er ferdig, men ikke gjoer det paa bekostning av deg selv, for da kommer det til aa komme nye situasjoner og problemer. Si fra naar det er nok, greit at hun er mora hans og bestemor, men det er faktisk DITT barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå