Gå til innhold

Hvordan går det med dere??:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sliten....fikk en gutt 29.mars og har en gutt til på 3 år. Sambo har vært på jobb i 1 mnd nå. Det vil si at han ikke har sett lillebror siden han var en uke gammel og jeg har hatt alt arbeidet her hjemme...

 

Dere med flere barn, har dere noen praktiske tips til meg:) Kjenner at nå begynner je å bli skikkelig sliten.

Men koser meg skikkelig med guttene mine:)

 

Hvordan er det med dere andre mars foreldre, Har dere det bra??

tenkte det var fint med et innlegg som rett og slett spurte om det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. her går det kjempe bra. Fikk ei lita tulle 25 mars og har en gutt som blir 3 år i august. har også 2 på 10 og 12 år. tulla vår er veldig rolig og spiser og sover stortsett hele tiden. Storebror går det heldigvis også greit med, var litt spent på om han kom til og bli sjalu,han er veldig stolt av tulla. Sambo her er på sjø og kommer ikke hjem før i begynnelsen på juni, men det går greit.

PRAKTISKE TIPS: er å la hus vere hus, lære og overse litt rot og ikke vaske og styre hele tiden.

 

jeg har det helt flott. Har kommet igang med mine aktiviteter igjen som kor, klubb osv... lisje tulla får vere med ,og dei 2 elste passer broren.

Jeg blir veldig rastlaus av berre å vere hjemme. .

Men storkoser meg med barna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg fikk ei jente nå i mars og har en gutt som blir 3 i august. Han går ikke i barnehage så han er hjemme med meg hele dagene. Har heldigvis fått plass til høsten til han, så det innrømmer jeg gjerne at jeg gleder meg til. Tror han trenger å leke med andre barn etterhvert. Men det gå stort sett greit. Det er veldig greit at det er vår nå slik at vi kan være mye ute syns jeg, for da er begge to mye mer tålmodige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "bare" en jeg da og han er 6 uker. Det har vært en slitsom periode etter fødselen, tar litt tid både å komme seg etter fødselen og å bli kjent med han og rutinene hans. Men, de siste ukene nå har ting begynt å gå seg til og vi har det veldig fint :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg fikk en liten jente 18. mars. fra før har jeg en gutt som allerede er blitt 5 år.

siden jeg fikk en del komplikasjoner etter fødselen har ting vært rimelig hektisk her... så jeg er litt sliten jeg også, men vi er heldig som har fått litt avlastning av besteforeldrene.

nå skal vi snart ha barnedåp, så håper vi at det roer seg litt etter litt. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...