Gå til innhold

Er lei av oral nekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg går å tenker mye for tiden. Har vært sammen med damen min i 5 år. Hun liker ikke å gi oral sex, synes det er slitsomt og holde munnen oppe, samt at det er ekkelt å bruke spytt på den.

Vi har snakket om dette, har vært et tema de siste to årene. Vi finner ut at hun vil sikkert bli vant til det, og at det kommer til å gå lettere etter hvert. Bare hun får "øvd" seg litt. Men problemet er at hun nesten prøver. Skal jeg ha meg en blow-job må jeg spørre henne, da gjør hun det ca 1 min. Men det er jo ikke akurat himmelsk når jeg ser at hun egentlig ikke vil dette. Jeg drømmer om en dame som elsker å suge eller i allefall kan late som hun elsker pikken min, når hun suger.

Skal jeg bare overse ønskene mine? forholdet er bra ellers. Skal jeg få utforsket blow-job fantasien med andre? eller skal jeg rett å slett avslutte eller ta pause fra forholdet. Jeg er veldig usikker. Har jo egentlig ikke lyst å leve resten av livet med et sex liv som mangler en ting.

Kan jo også nevne at hun generelt gir lite tilbake i sengen. Hun sier at hun blir så kåt når jeg gjør ting på henne, slik at hun bare må ha meg, i stedenfor å gjøre ting med meg. Da går likksom kåtskapen tilbake sier hun, er det normalt jenter??

Er takknemlig for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er litt flaut å si det, men jeg var sånn som henne... helt til jeg innså det selv (det tok nesten fem år,,,)

jeg ble bortskjemt med en mann som gir meg det jeg trenger i sengen når jeg ligger på rygg, så oralsex fikk han 3ganger iløpet av de fem årene. *skammer meg* men nå har jeg skjerpet meg og innsett at han fortjener samme behandlingen som jeg får.

om hun er som meg trenger hun en vekker, men kanskje ikke i den grad at du finner en annen, men prøv å fortell henne at du må ha tid til å vurdere forholdet, fordi om dere skal holde livet ut må faktisk det meste fungere, eller fikses.

vær meget klar på hva du mener, si det rett ut som det er, så går du og gir henne tid til å la det synke inn.

eller du kan slutte å gi henne sex en periode, la henne føle på kroppen hva du opplever?

dette ville funket på meg, men det er ikke sikkert det funker for alle. nøkkelen er komunikasjon tror jeg..

Jeg føler med deg og ønsker deg lykke til!!!

Skrevet

takk for godt råd.

skal snakke med henne, for dette kommer ikke til å gå om det ikke blir forandringer. Hun blir sikkert slei seg, men det har hun vel egentlig ikke grunn til.

Skrevet

i og med at du er her inne regner jeg med at dere har barn sammen, og det beste for barnet erom mamma og pappa er lykkelige sammen, så snakk med henne, legg alle kortene på bordet, kanskje hun har noe å utsette på deg og, men hør på henne også.

fortell akkurat hva du føler mener og vil, så kan hun få sjansen til å gjøre det samme, så tror jeg det er viktig at dere tenker over det hver for dere enn å gå inn i en krangel.

men som sagt; er hun som meg så trenger hun en vekker, hun trenger å innse at hun må yte litt for å beholde deg.

MEN det er ikke alle som er som meg altså, så du må lytte også! :)

men igjen, lykke til! fortell gjerne hvordan det går :)

Skrevet

bare et lite spm...

får hun noe oralsex??

bare slik at det i tilfelle er gjensideig for det var litt problem her i gården ei stund

Skrevet

Hallo, er du helt skrudd i hodet? Vil du gå i fra damen din fordi hun nekter suge tissen din? Ikke så deilig med en tissefant i munnen!! Respekter henne og finn på noe annet dere kan gjøre i senga!

Håper hun finner seg en ny FØR du så kan du sitte der med skjegget i postkassa. Taper!!

Skrevet

Sex er viktig, det må stemme det, ellers så føler man at noe mangler...

Skrevet

får så mye hun vil og mere til

Skrevet

Nå har de jo funnet ut at oralseks er kreftfremkallende. Det er større risiko for strupekreft enn ved røyking. Er vist bakteriene som setter seg i halsen. Så kanskje hun har god grunn til å nekte. Hehe.

Skrevet

Ja, jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver, utifra hennes synspunkt.

Jeg klarer ikke oralsex, jeg prøver, men det går så på tvers av meg at det gjør fysisk vondt.

Hadde mannen min i likhet med min eks presset det på meg så hadde forholdet vært raskt avsluttet.

Det kan av mange føes unaturlig, og ærlig talt, du kan ikke forvente oralsex i forholdet.

Jeg har og store problemer med åå ha en aktiv rolle i senga. Nå har jeg vel ikke bare gode opplevelser i senga med meg....sikker på at hun ikke har noe skrot i baggasjen?

Jeg har i alle fall minner om en pikk stappet i halsen ved tvang for å suge gang på gang på gang....for meg kan det aldri aldri aldri være noen form for nytelse ved oralsex. skal jeg måtte gjøre det for å være en snill kone? Skal jeg sperre av mine følelser å gjøre det min mann faktisk ønsker, er det et krav iom at vi er gift?

Har man lov å kreve slikt.

HUn prøver i alle fall, selv om hun ikke klarer. Og om det er vemmelig for henne, skal hun MÅTTE gjøre det for deg????

Takk og pris er min mann noget anderledes.

Skrevet

Tok lang tid før jeg sugde første kjæresten min. Var vel ganske ung, og han var mye mer erfaren. Følte meg ganske klønete, og gjorde det ikke helt "riktig". Vi pratte mye om det, og han forklarte meg i detalje hva han likte. Tror det er viktig å være åpen.

Idag elsker jeg å suge. Blir utrolig kåt av det. Å ha full "kontroll" over sambo....og høre at han stønner av nytelse. Er helt supert!

Skrevet

hei, nå har jo du en helt spesiell opplevelse. Synd at du har fått oppleve det du forteller, ingen fortjener slikt.

Men oral sex er en viktig del av den totale sex pakken. Det har sin narturlige plass under vorspeilet, og som variasjon til samleiet. Tror nok ikke jeg er spesiell, mine erfaringer går ut på at de fleste par har oral sex jevnlig. Men det finnes jo selvfølgelig alltid noen som er i mot noe, her er du tydeligvis en av dem.

Nei, du skal ikke stenge av dine følelser, og min samboer skal ikke tvinges til oral sex. Men skal jeg leve resten av livet uten å oppleve noe som jeg synes er viktig? Her er det et dilemma, og det er det jeg prøver å finne ut av.

Skrevet

Er man taper fordi man ønsker seg oral sex? Da er det mange tapere i Norge, både jenter og gutter. Tror nok det da er flere tapere enn Slike "normale" som deg i verden.

Nå vet jeg lite om dine vaner, men vil jo tro at du synes det er deilig at mannen din slikker musen din en gang i blant. Å er du så fise fin at du ikke har prøvd det, så synes jeg du skal forsøke. kanskje du skifter mening. Synes i allefall at det ikke blir riktig og at det vil fremme mye unødvendig irritasjon, om man skal gå gjennom livet med følelsen av at det mangler noe. Bare fordi man skal være en eksemplarisk mann. Tror verden er full av tøffler som ikke tør å si ifra til dere damer. Mang en mann går nok rundt med lignende tanker, de tør bare ikke å si ifra.

Sitter sjeldent med skjegget i postkassen.

Skrevet

jeg forstår deg godt jeg! (jeg er henne som svarte først her oppe)

har du fått pratet med samboeren din? det er vel det viktigste vil jeg tro, god kommunikasjon!!

og man skal ikke leve livet sitt i et forhold man ikke trives i, og sånne ting går utover alle deler av forholdet til slutt.

så om det ikke fungerer å prate om det, og ordne det på den måten så er det bedre å bryte mens man enda kommer godt overens. det gavner ingen å bli i et forhold som bare blir krangling og sure miner.

dere jenter som syns det er absurd å gå ifra noen "bare pga det her" er tydligvis tilfreds med behandlingen dere får i senga, det er ikke alle som klikker med partneren sin, selv om de gjerne vil! og et seksuelt vesen skulle ikke være nødt til å gå rundt utilfreds!!

Skrevet

Jeg er selv en av disse som sjelden / nesten aldri gir samboern min oral sex. Og ikke er jeg så veldig pågående i vårt sex liv heller. 85% av tiden er nok han den aktive part.

Jeg har store problemer med å gi oral sex stort sett men for meg er grunnen til dette ting som skjedde i fortiden. Det samme når det gjelder resten av sex livet vårt.

Jeg skulle gjerne ønske å være andeledes en jeg er for jeg liker sex det er ikke det, men for meg er det veldig lett at minner og føleser fra gammelt av kan dukke opp i visse sitvasjoner.

Jeg tror faktisk at ofte er min frustrasjon over at ting er slik mye større en hans.

Men vi har hele tiden en veldig åpen komminikasjon om sex, og dette har gjort at i løpet av de 2 årene vi har vært sammen har klart å få en tiltro til han slik at jeg klarer å være litt mer frampå, stoler på han til å prøve litt nye ting også videre.

Han elsker å få oral sex men jeg har fortsatt veldig store problemer med det, så han får det sjelden. Han vet derimot hvorfor, og spør heller aldri. ikke engang hinter men blir selvfølgelig veldig fornøyd de gangene han får det.

Som han sier en del av den fornøyelsen er at han vet jeg gir det fordi jeg bestemmer at jeg vil ikke fordi jeg føler meg tvunget til noe.

Jeg syntes du skal snakke med samboern din om hvorfor hun ikke liker å gi det. det er mange forskjellige grunner som kan ligge bak. Ikke bare det at det er slitsomt. og hvis hun ikke vil bruke spytt på den hva med å bruke kondom? karnsje det er mindre negativt for henne om kontakten ikke er 100% direkte. Jeg vet flere som ikke liker å gi oralsex fordi de syntes at penis lukter. Føler at den ikke er ren......

En annen ting som ofte gjør ting enklere kan være å prøve det i dusjen.

Jeg vet at jeg ofte foretrekker dette selv, når vannet blander seg med resten får man mindre følelse/smak av kroppsvesker......

Karnsje hun er redd du skal komme i munnen hennes?

Vet for meg selv at jeg ikke klarer tanken på dette, men det vet også samboern min så jeg vet at han aldri ville la det skje.

Men igjen om vi ikke hadde snakket åpent om dette ville jeg ikke vært trygg på det.....

Men en ting vet jeg sikkert hvis hun føler at du maser eller at hun Må gjøre dette selv om det byr henne mot av en eller annen grunn, så kommer hun til å bli enda mer negativ til dette. Og det vil ødlegge mer av forholdet.

Håper ting ordner seg for dere

Skrevet

Jeg skjønner at det kan være frustrerende for deg å ønske noe hun ikke vil. Men å true med å gå fra henne om hun ikke gjør det er bare ondt. Jeg er en av de (kanskje få) som ikke klarer å suge. Jeg VIL gjerne gjøre det for mannen min maser stadig om det. Men når jeg får lyst til å gråte bare han nevner det og brekker meg så fort jeg prøver å gape over, er ikke det greia for meg. Så enkelt er det!

Hadde mannen min sagt at han vurderte å gå videre fordi jeg ikke suger ham, så hadde jeg kastet ham på dør. Det har noe med å elske og respektere den man lever sammen med. Hva om hun hadde bedt deg gjøre noe som er langt over din grense, hadde du gjort det uten å mukke? Tror ikke det nei...

Fortell henne gjerne at dette er et stort savn for deg, men ikke begynn å press eller true henne. Det taper du bare på.

Skrevet

Er du helt ren når du vil ha en "blow-job"?

For meg er det et must at mannen min er nydusjet hvis jeg skal suge! Han er heldigvis enig, og jeg får heller aldri oralsex uten at jeg kommer rett fra dusjen.

Skrevet

Akkurat som jeg skulle sagt det selv, takk for støtten. Har ikke snakket med henne enda. Men vi har sammen kjøpt en bok, der dette er et av hoved emnene. Men samtalen ligger ikke langt unna, for dette går ikke i lengden for meg.

Skrevet

Jeg er vel egentlig ikke imot det, beklager den krasse tonen.

Blir jeg bedt om det så gjør jeg det(godt opplært vet du;) ), og det skjer jo innimellom, men han tar nå hensyn stort sett der.

Det jeg egentlig mente med svaret er at vet du at hun ikke har en ubehagelig erfaring tidligere, om det er en grunn til det? Jeg fortalte i alle fall ikke noenting til noen før min mann, så eksen visste ikke.

Når jeg ikke er så krass som her om dagen så er jeg enig i at man kan jo gjøre ting i sexlivet man ikke har noen form for nytelse av. Men du pålegger ganske mye på din partner om du krever det.

Håper det ordner seg for dere, Viktig å prate skikkelig ut om det.

Skrevet

hei jeg forstår at du er frustrert. jeg er selv en slik dame som ikke er spesielt begeistret for å suge. for meg er det mer den smaken som kommer når dere menn får litt utløsning. det er slimete og salt og jeg brekker meg.

men det som for meg da hjelper er kondom da helst med smak.

jeg suger ikke så ofte. men liker jo at mannen min har det godt.

såkalt tvang fungerer altid motsatt på meg.

når det kommer til hennes aktivitet i sengen så bør du prøve og si hva du liker enten det er brystvortelek, kloring biting, klining , ballekos osv.

det er viktig at dere kan snakke om dette slik at det ikke blir press, eller krangling for da ødelegger dere for dere selv.

og så et tips til angående sugingen: vet jo ikke om du gjør det men la vær å hold hodet hennes fast eller press/ styr det det er enormt ekkelt og man får utstyret ditt i halsen og får brekkninger og da er det jo ikke serlig fristende en annen gang.

Skrevet

tipset støtter jeg belmina i!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...