så var vi 4 Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 *skifte tema* godteriet altså, og det var jaggu godt. Spiser dere de i en spesiell rekkefølge eller tar dere det som det ligger? Jeg må alltid ta de brune først og etter det er det hipp som happ
¤ my precious ¤ Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Hehehe... Jeg spiser alltid de grå først og så spiser jeg de brune, og deretter kaster jeg de hvite hvis det ikke er noen som vil ha dem :-))
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Jeg tror jeg er den eneste i hele verden som faktisk synes de hvite er best!! hehe, godt vi er forskjellige!!
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Fy fader!! Spiser du de hvite?? DU er unormal. Fy... ;P
så var vi 4 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2007 Skal vi kanskje gjøre dette om til en 'diskusjon' og se hvem som er en dårlig mamma
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 HAHAHAHAHA!!!! Tror faktisk man blir dårlig mor av å spise de brune, altså!! Har lest det i en bok.... ....jeg har skrevet selv!!! Deilig med nytt tema!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. mai 2007 #10 Skrevet 6. mai 2007 Ja det hadde vært noe!! Har ikke noen har nå as, men skal love dere at jeg fikk lyst på knott nå. Kanskje til og med de brune!!
Tinky82 Skrevet 6. mai 2007 #11 Skrevet 6. mai 2007 De hvite smaker TANNKREM...Har aldri likt dem. Bortsett fra hvis jeg tar alle tre fargene sammen i munnen, da blir det ganske godt. Favoritten er uten tvil den grå!! Nå fikk jeg skikkelig lyst på Knott. Hoho:) Det rimet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå