Mariana_K Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Noen som har tatt 3D- ul i Oslo? Hvor? Hva kostet det? Er det verdt det? Litt usikker på om jeg vil.... er i uke 26, og vet ikke kjønnet...
persilla med en prins Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Hei! jeg skal på majorstueklinikken til fredagen å jeg gleder meg kjempe masse.Litt dyrt men det er verdt det. koster 1500 kr
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Hei:) Vi skal på Majorstuaklinikken i slutten av mai - det gleder vi oss til og det gjør storebror og storesøster også som skal være med:) Vi ble anbefalt det av flere vennepar - at det er noe som bør oppleves! Prisen er 1500,- På klinikken når jeg bestilte time sa de at det også ville være veldig positivt for søsken å være med på dette og - få et forhold til det. Ellers tar de vanlig UL først av en lege som er spes på fosterdiagnostikk, før de viser babyen i 3D. Vi gleder oss:)
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 ... er forresten i uke 26 - og de anbefalte etter uke 25 for da er ansiktet ferdig utviklet.. Er i uke 29 når vi skal dit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå