Reveenka Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 nå må jeg opp og tørke av den igjen. Sikkert litt av et syn for naboene når jeg lener meg ut av vinduet i andre etasje med en kjepphest fra Brio med et putevar over hodet for å tørke av de to små hodene på antenna.... Får håpe jeg ikke detter ned....
Superlis Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Ha ha synes jeg ser det for meg...men du må få noen til og holde deg fast i beina:)))
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 hva har man mannfolk til??? kjenner problemet.men vi har antenna nært verandaen.så jeg slipper å ramle =) håper du berga ja???
Reveenka Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2007 Datt heldigvis ikke ned denne gangen heller c",) Mannen....? Jeg kjøpte sånn dings til å ha over de små antenne hodene før jul, jeg - men den er ikke montert ennå...... say no more...
♥Snulder Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 eeee... nå leste jeg det som om du hadde ett putevar over hodet mens du holdt kjepphesten ut av vinduet... ???? ;=)
Karomamma Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 He he, jeg trodde også det var du som hadde putevaret over hodet...
dritgrei hei hei! Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 ha ha ha ha ha hah ah ah ah ahahahahahhahaha det kalles risikosport det og drive med trapes-vasking med putevar over hodet
Reveenka Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2007 Herregud da jenter, jeg skjønner et alderen har innhentet dere - det var jo såklart HESTEN som hasdde putevar over hodet så han ikke skulle få høydeskrekk!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 Selvfølgelig............ Ville jo vært helt unormalt om du skulle hatt det. Det er derimot helt vanlig at kjepphesten har putetrekk over hodet, og at reven henger ut av vinduet med tennene godt festet i ræva på hesten. For å vaske parabolen....... Utrolig hva man gjør noen ganger. Men hesten begynner kanskje å bli vant til det nå???
dritgrei hei hei! Skrevet 7. mai 2007 #10 Skrevet 7. mai 2007 he he he he he he..... det er reven sin det tenker jeg! Du tar vare på alle, selv kjepphesten... det er storsinnet av deg! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå