Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på halvannet har fått noe rødt utslett på haka. Små røde nupper nedenfor underleppa. Ellers er hun helt sunn og frisk. Noen som har erfaring med dette?

Lurer på om det kan være noe hun reagerer på - sitrus e.l.? Hvordan ser man om noen er allergisk mot det? Leste et sted at man kunne få utslett på kinnene når man fikk jeksler, kanskje man kan få på haka også??

Er det noen som har opplevd det samme og funnet ut hva det var?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei min har fått masse små røde prikker på kinnene og haka og nakken å øra men det skyldes solen fant vi ut...fikk en krem på apotaket så forvant det med engang etter ett døgn altså

Skrevet

min dotter har också fått som små röda prickar på hakan.. Men jag tror att det har med att göra att hon sicklar lite och slickar sig på underläppen.. Har börjat smöra med zinksalva på kvällen och använder aloevera kräm på dagen och nu så är det nästan borta..

Skrevet

Hm.. Hva heter kremen?

Takk!

Skrevet

Ja, min slikker seg også på haka, har lurt på om det var en sammenheng... Man jo prøve med sink og aloe.. Takk..

Skrevet

har det samme her... er vel litt sikkel, litt slikking og litt smokken sin skyld:) har begynt å tørke henne med klenex istede for våtservietter rundt munnen, og smører som hun over her... vesla er mye bedre nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...