Gå til innhold

Det er faktisk utrolig utrivelig her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver dette som anonym, for jeg ser jo hvordan det går med de stakkarene som står fram med nick her.

Skal det virkelig ikke gå an å legge ut et ærlig innlegg, et lite hjertesukk over sine egne feil og tabber, stille et spørsmål om velling eller grøt, hull i ørene, at ungen ens veier litt "for mye" i henhold til kurvene eller lufte et litt utradisjonelt navnevalg før enkelte av dere klikker i vinkel? Jeg blir helt matt. Er ikke her inne så mye, nettopp av den grunn at det er så ufattelig mye drittslenging. Det er rett og slett elendig stemning på dette forumet, og jeg tror det er et fåtall personer som står bak den råtne stemninga. Det er liksom allment akseptert å slenge med leppa. Er dere slik i det virkelige liv også? Går dere bort til andre mødre på helsestasjonen, for eksempel, og kritiserer dem for at de ikke gjør ting på akkurat samme måte som dere selv?

Jeg regner med at de fleste av dere er ålreite mennesker. Hva får bitchen fram i dere her inne, egentlig? Setter pris på opplysende svar. Og som sagt, jeg er ikke mye her inne. Det er en grunn til det. Dere som herjer verst her burde virkelig gå litt i dere selv. Hva får dere egentlig ut av det? Å fremme deres eget ego ved å få andre til å se dårlige ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et meget godt innlegg som virkelig boer taes til noen og enhvers etteretning.

Jeg er saa enig saa enig og har av samme aarsak kuttet ned paa min tid her inne betraktelig. Takke meg til andre sider som er hyggelige...

Skrevet

Helt enig! Er nesten ikke her mer jeg. Og det rare er at det er de med nick som er mest "ekle"!

Skrevet

Enig med deg!! Er man ikke helt "etter boken" så blir man lett kjølhalt her, ja!

Skrevet

Hm, og gjør man alt "etter boken" og forteller de som lurer hva som er "etter boken" (av de få tingene som man finner i en bok da...) blir man like kjølhalt...

Skrevet

Må si meg enig.

Derfor er jeg mer inne på skravlesiden enn her inne.

Problemet her inne er vel det at folk kan gjemme seg bak en anonym knapp. Og det missbrukes jo allt for mye. Greit nok at folk noen ganger har et behov for og være anonym, men det blir jo fort et problem når folk bruker anonym knappen til og slenge drit. Hadde man tatt bort den så hadde det fort blitt hyggeligere her inne tenker jeg. Men det hadde jo i sin tur resultert i at sikkert ikke like mange hadde skrevet her inne. (det har man jo sett inne på andre debatter)

Så dessverre er det jo ikke stort og få gjort.

Men du kan jo komme in på skravle da. =) Der er det alltid (nesten hvertfall) hyggelig.

=)

Skrevet

Jeg er ikke et av nickene som vanligvis skaper utrivelig stemning. Jeg har tydeligvis gjort det nå, men jeg er ikke så lei meg for det. For alt jeg ønsker er at ungene skal ha det bra. Om det gjør meg til Antikrist på DIB, så får jeg være Antikrist. Og hvis folk her er ute etter å bli godsnakket med hele dagen, er det en god del av dem som raskt vil møte veggen IRL.

Idag er jeg i kranglehumør, beklager så mye at jeg tok det med inn på akkurat denne siden.

Skrevet

(hold deg fast Marie)

Jeg er enig med Marie om at anonymknappen burde vekk...

Den gjoer at man kan ta seg friheter man ikke kan med nick...

Det er ogsaa dersom jeg konsekvent lar vaere aa benytte den, for en ting er helt sikkert (gjelder ogsaa Juniprinzessin) og det er at dersom man skal mene noe og si det saa skal man ogsaa kunne staa for det!

Og det maa jeg si at jeg tror egentlig jeg ikke hadde syntes det var like utrivelig her dersom alle var utrivelige MED nick, rett og slett fordi at da vet man iallefall hvor man har folk hen.

Saa si meningen din, men ha guts nok til aa staa for den!

Skrevet

helt enig. Synes det er overraskende at man kan slenge så mye dritt til hverandre når vi i utgangspunktet er i samme situasjon.

Jeg skal være helt ærlig og si at ja, jeg har slengt dritt her, men det var i forbindelse med et innlegg som jeg mente var skrevet med en utrolig ovenfra og ned-holdning (litt sånn, stakkars barn som har foreldre som gjør ting på en annen måte enn meg). Det er nemlig stort sett det eneste som provoserer meg.. vi må få lov til å bestemme selv hvordan vi vil oppdra barnet vårt. Om det betyr å gi grøt tidlig, ta hull i ørene eller legge de i voksi pose tross varmegrader er vel i bunn og grunn opptil hver enkelt.

Skrevet

Takker for det Tillab. =)

Og jeg må jo si at jeg er enig i det andre du skriver også.

Jeg liker og vite hvor jeg har folk jeg også. :-D

=)

Skrevet

er så enig. det er lett og tenke at anonyme er en og samme gruppe med surmaga kjerringer, for det er de sure anonyme man husker ikke de hyggelige!!!

Kan likevel skjønne at noen ønsker å bruke anonymknappen når de skal snakke om ting de er redd for å bli gjenkjent for i det virkelige liv... men samtidig, man får vel kanskje veie informasjonen man legger ut her litt, da...

Skrevet

Eg er veldig enig.

Er lite her inne, leser som regel noen innlegg men svarer ikke så ofte. Redd for å ha skrive feil el spørre om noe helt teit.

Håper de det gjelder tar dette innlegget til seg og slutter å hakke ned på andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...