|*Mamma til A*| Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Når babyen nå rører på seg så kjennes d ut som h*n er helt nede i skjeden. D rører på seg der nede.. Skal d være slik??
Mamma Mirabell Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 hehe føles sånn ja.. kjenner det godt der nede når han er veldig aktiv selv
|*Mamma til A*| Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 Blir jo nesten litt skremt vet du Plutselig stikker d ut en hånd eller noe:) hehe
|*Mamma til A*| Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2007 Okei, jeg har bare 14dager igjen idag så derfor jeg lurer Jeg synes den bare kan komme nå altså
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Har fått forklart at det er nerver som gjør at det føles ut som en hånd el en fot som kommer ut. Stikker masssse hos meg innimellom.. Bare still deg i kø du -jeg skal føde først!!!!! (kødda!!!!!!)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Hahahhahah ja jeg måtte le litt når jeg så du skrev at han tok hånda ut for å hilse på.... =O) er helt enig det kjennes sånn ut! å når jeg sitter kjennes det ut som han trykker ut huden under magen og ned mot underlivet liksom. det er litt ekkelt! hihi! jeg har bare 9 dager igjen =O)
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 Kjennes sånn ut hos meg også. 29 dager igjen til termin... Ordentlig behagelig og vondt til tider... men men er vel sånn når de gjør seg klar der langt nedi bekkenet vårt!
KineC Skrevet 6. mai 2007 #10 Skrevet 6. mai 2007 Hehe... så "bra" at jeg ikke er alene om å føle det sånn. Det er faktisk sånn at jeg kniper igjen bena når det er på det værste.. haha..
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 6. mai 2007 #11 Skrevet 6. mai 2007 Hahahahaha. ja jeg oxo! men den dagen han virkelig vil ut så klarer vi nok ikke det hihi! det er akuratt fom han roter med hånda si eller noe der nede! hihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå