Gå til innhold

"nye" smerter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å kjenne at det presser litt på der nede, men også at det plutselig stikker til øverst i skjeden og innimellom i sidene(vondt!). Har masse kynnere ,men har hatt det gjennom hele svangerskapet. Det jeg lurer på er om den stikkinga er vanlig? Var hos jordmora her om dagen og fant ut at klumpen min har snudd seg og ligger ganske langt ned med hodet..Blir liksom litt engstelig for for tidlig fødsel eller at noe ikke stemmer..Hva tror dere? er i uke 32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva det er (kan bare gjette;)), men kan fortelle at jeg opplever akkurat det samme...gjerne mens jeg står eller går...plutselig så stikker det til som en kniv langt nede i underlivet mitt og bak ved skambeinet. Aner ikke om det har noe med tidlig fødsel å gjøre, men skal definitivt spørre legen om dette på tirsdag. Jeg tipper det har noe med at babyen har lagt seg med hodet lenger ned nå, men hva vet jeg...er førstegangsfødende;) I uke 34 forresten

Skrevet

jeg har stikk akk som om noen stikker med en kniv eller noe nede i tissen og det er bare babyen som presser på nerver.. har hatt det sånn i en mnd snart nå :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...