Gå til innhold

Hvor ofte har dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sex?? (dere kan være anonym)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri, hehe. Eller bare med meg selv da

Skrevet

Så fort typen er på besøk, dvs 0-3 ganger per uke

Skrevet

Er ikke dette et aleneforeldre forum ???

Skrevet

hart ikke hatt sex siden jeg ble gravid, sommeren for 2 år siden...

Skrevet

selv om det er ett alene-foreldre forum er det jo folk som har fått seg kjærester da ! men er jo aleneforsørger selv om man har kjæresteman ikke bor sammen med...har alikevel aleneansvaret for barnet/barna.

og man kan ha sex selv om man er singel !!!!

Skrevet

Jeg vet at det går an å ha sex selv om man er singel. Og det var det jeg lurte på.

Om hvor ofte folk har sex mens de er singel !!

Skrevet

en gang i mnd ca.

har en elsker som jeg har hatt i snart 2 år=)

Skrevet

Er du singel men har elsker?? Vil du ikke noe mere??

Skrevet

var ikke til deg HI ,men til hun over

Skrevet

Leeeenge siden nå, nesten 4 mnd.

Men hadde en elsker før det, og da var det 2-4 ganger i uka!! Herlig- men ble komplisert : (

Skrevet

hehe.. på de siste 2 1/2 årene har jeg hatt sex 4 ganger med en mannlig person.. men har jo litt med meg selv og da..hihi.. men nå er jeg i en sølibat pariode igjen.. finner jo ikke noen mannebein som duger!!!

Skrevet

1-2 ganger i uka :) Tror jeg har fått meg kjæreste, men han jobber mye og jeg har pjokken så vi får ikke sett hverandre så mye som ønsket....

Skrevet

Hver dag, mer eller mindre. Har kjæreste da.

Skrevet

Mer eller mindre hver dag her også, men om jeg er syk, eller det er noe feks. så blir det ikke noe på han hehe ! Har kjæreste !

Skrevet

er singel ja=) vil ikke ha noe mer med han, bare vere elskere.

haster ikke med å finne meg en kjæreste..

Skrevet

møttes oftere før, da møttes vi 1-2 ganger i uka. men så flytta han. nå er det en gang i mnd ca..

Skrevet

Så ofte som mulig..hehe.. har akkurat fått meg ny kjæreste da. Har ikke sex når jeg er singel så nå var det maaaange mnd siden sist ja(7mnd blææ)

Skrevet

På 5 år har jeg hatt sex 2 ganger (synes nesten synd i de karene når jeg først får meg noe, men så kan de også skryte på seg et maraton etterpå..)

Skrevet

hehe.. ska vi se.. jeg har vel sex sirka 2-3 ganger pr mnd... med min elsker :D

Skrevet

Har ikke hatt sex på snart 1 år (Barnet er 8 mnd.)!! Synes dette er håpløst, første gang på 29 år jeg ikke har hatt regelmessig sex! Ønsker meg eg. en elsker som ikke blir til noe mer, men hvor finner man sånne når man er aleneforelder med barn på under et år????

Skrevet

jeg har fått meg kjærest. vi har sex minst 6 ganger i uka.. hjelp. får ikke nok:P

Skrevet

Er veldig singel. Men klarer å "ordne meg" sånn innimellom. Blir vel i snitt en gang i uka eller så. Men nå vil jeg ha en mann, lei av å (bare) pule. :-P

Skrevet

Har du fått deg kjæreste snuppa? Derfor jeg ikke har sett så mye til deg eller? (jaja...vet det er min skyld også) Hvem er dette da? Gratulerer!

Sex ja... Du får vente te freddan! neida...2-3 ganger i uka vel. Har samboer ( ja man er regnes fortsatt som alene om man bor sammen med en man ikke har barn med og ikke er gift med han). Han jobber mye og vi er så slitne når kvelde og privatlivet kommer at vi som regel sovner ;-)

Skrevet

Jaaa det har jeg :) er veldig nytt da...akkurat blitt sammen. Så ikke så mange som vet det ennå.

Han bor i oslo da, eller i Bærum litt utenfor, så du vet nok ikke hvem det er. Regna med jeg måtte finne meg noen et stykke unna for er jo ingen igjen her i byen...hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...