Har en herlig gutt:) Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 hvor gamle var deres små da dere bytta til nan2?? jeg bytta akkurat sønnen min er 3 !/2 mnd... hva er egentlig den store forskjellen på de?? kan det være at de spsiser litt mindre.. han har blitt litt treig i magen igjen..
Maja☆ Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Tror ikke akkurat at de spiser mindre. Etter hva jeg har forstått er det kun at det er mer jern i nan 2 enn i nan 1. Har kun gitt nan1 selv om gutten min er 4,5 mnd. Har kjøpt nan2, men har ikke turt å prøve siden jeg her hørt at de kan får vondt i magen av den. Fikk din sønn vondt i magen av den?
LilleStjerne Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Jeg startet med nan2 da dattera mi var 4 mnd. Merket ikke noe forskjell da hun fikk nan2, ikke noe mageproblemer eller noe annet. Det er mere jern i den som det står i forrige innlegg. Tror de trenger mer av det fordi de begynner å bli mer aktive.
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Stemmer at det kun er mer jern og noen blir litt harde i magen i starten. Hvis ungen din blir det er ikke nan2 noen nødvenighet. De er 6 mndr før de innebygde jernlagrene _begynner å_ trenge påfyll og 2 posjoner grøt i døgnet dekker behovet. Det er altså ingen livsnødvendighet å bytte til nan2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå