Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 har vært gravid før,men jammen om jeg husker:( hehe...
alva** fødeklar Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Husker ikke eksakt, men tror det var rundt uke 13-14. Hadde ikke kjent etter noe særlig før det, men plutselig en dag kjente jeg "noe nytt" magen min. Og er fortsatt overrasket over hvor markert den er.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 ok takk for svar,er tidlig på 1. trimester,så er nok ei stund til da skjønner jeg:)
Mamzen Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Jeg kjente den over skambeinet i uke 11, men jeg er 3. gangs, kanskje man kjenner den tidligere da? Tidligere husker ikke jeg heller...glemmer så fort!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Jeg er i uke 16 og førstegangs og lurer bare på hvordan man kan kjenne livmoren. Var hos jordmor forrige uke og hun kunne kjenne kanten på livmoren - jeg må si at jeg kunne ikkje kjenne noe som var annerledes. Har muligens også en noe "bakover vendt" livmor som gjør at det ikke vises så godt på meg ennå, men hvordan skal livmoren egentlig kjennes ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå