mammaen til Tara + ?????? Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 jeg lurer på om det er greit å barbere seg før fødsel?? da tenker jeg på at jeg klør alltid nedentil etter barbering og får masse røde prikker/kviser når håret vokser ut igjen!! men ang kløinen vil det ikke være veldig slitsomt i tilfelle jeg revner under fødsel og må sys...blir ikke det veldig vondt for meg??
Love my kidz Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Jeg kommer ikke til å barbere meg før fødselen. Dersom de på sykehuset vil ha det bort så får de ha det bort for meg =)
flashdancepants Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Har nesten gitt opp hele barberingsprosjektet nå, jeg da. Rekker ikke fram, ser ikke ned dit og føler vel strengt tatt at det er mindre viktig nå enn noensinne.
Astro - 27.07.11 Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Har tenkt tanken. Prøvde også og gjennomføre det i dusjen idag... men til ingen nytte. Er jo "livsfarlig" å gå løs med en høvel når man ikke ser noenting. Har bare stusset litt og tatt det som er utenfor bikinilinjen... og leggene... og armhulene =) Litt fin kan det jo være lov å føle seg...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Jeg gjorde det før sist fødsel. Hadde så god tid hjemme, for jeg hadde fått beskjed fra jordmor om at fødselen var i gang, men hele dagen gikk uten at det skjedde noe særlig mer, så jeg tok meg tid til å stelle meg skikkelig før vi dro inn til sykehuset på kvelden. Barberte beina, armhulene og nedentil (med krem). Tok også og senket hårfestet øverst i tilfelle det skulle komme til keisersnitt. Alt man kommer på å tenke på, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå