titti80 Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Har termin om ei uke, altså neste søndag. Har hatt modningskynnere i snart tre uker. Prinsessen ligger godt ned og har festet seg. Og nå driver slimproppen å går.. Jeg vet den ikke har noe med fødsel å gjøre, men kan det være at det nå hjelper å ha sex for å få fart på sakene eller har det ingenting å si?? Ble litt gira her nå, og gleder meg slik til hun kommer. Selv om hun skal få den tiden hun trenger.. Håper noen kan svare meg på dette..
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Sex har aldri skadet noen såvidt jeg vet Så bare kos dere! Lykke til!
titti80 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 Bare jeg får med meg samboeren på det nå da. Men skjønner hvis det ikke frister Hehe..
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Ta dere en hyrdestund, blir noen uker til neste gang hehe. Du kan jo masere brystvortene også, har hørt at det skal hjelpe
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Pass på at du får orgasme når dere har sex. Det hjelper livmora i gang pga sammentrekningene og la han komme inni deg, for det skal vistnok modne livmortappen;) Lykke til. Og jo.. massere brystvortene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå