Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Hvor lenge er det vanlig at riene skal vare.. har 10 min mellom, de varer ca. 30 sekund...
Frida kom 9.mai :) Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Rier skal vare i 1 min (varer sjelden lengre) og når det er 5 min. imellom kan man dra til føden.
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 mine rier varte bare i 30 sek. nesten under hele fødselen. merka ikke at det var rier før jeg hadde 5 min imella. å da hadde jeg 5 cm åpning allerede.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 ring føden. en rie varer ca. 45-60 sek. å skal vel være 5 min mellom hver før man skal ringe eller noe,men spørs jo litt hvor du bor sikkert. men ta en tlf å hør med føden du;)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 Det er jo ingen absolutt regel å vente til de varer så og så lenge og kommer med 5 min mellomrom.. Har jo litt å si hvor lang tid det tar til s.huset da.. Jeg har 45 min å kjøre,og ble fortalt at jeg ikke skulle vente så mye lengre enn med ca 8-10 min mellom(har født før da..) Da jeg var førsteg.fødende så kunne nok tiden være 5 min for meg,men ikke nå når jeg er ¨2.gangs..(har jm sagt) Men som sagt før-ring føden-de er som regel hyggelige!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå