Gå til innhold

Forlate barna på hotellrommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til syden i sommer sammen med et annet vennepar av oss. Vi har begge små barn (ca 1,5 - 4 år). Vi skal bo på samme lille hotell og kommer til å bo i etasjene over hverandre (deres gulv blir vårt tak). Vi har en platting på bakkenivå som vender ut mot en bakgate og som det ikke egner seg noe særlig å kose seg på på kveldstid. De har en stor og flott veranda i annen etasje som vender ut mot bassenget og hotelletområdet. Synes dere det er uansvarlig å ha babycallen på å gå opp og sette oss hos vennene våre når barna har sovnet? Begynner noen av barna å gråte hører vi det med en gang i babycallen og det er også mulig at vi hører det gjennom gulvet også. Skulle noen knuse en rute for å komme seg inn ville vi høre det med en gang og kan da storme ned trappene. Det er jo litt stusselig for hvert par å sitte alene på rommet fra ca kl 19 hele ferien.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff...dette var ikke enkelt.. Kan dere ikke få rom rett vedsiden av hverandre ??

Skrevet

Test ut at babycallen virker, så hadde jeg gått opp til vennene mine. Kan jo evt skaffe babycall med kamera før dere reiser da:) Men er enig med deg, kan liksom ikke sitte på hotellrommet i ferien..

Skrevet

Har dere babycall og den virker fint til etg opp ser jeg ikke problemet! Kos dere! :-)

Skrevet

Hadde jo planer om å gjøre dette. Tror egentlig ikke det er en reell fare for at noen bryter seg inn på et lite hotell, på en liten øy for å stjele med seg små barn. Dessuten så sitter vi jo rett ved.

Men nå har jeg jo lest noen tråder her der folk nærmest blir lynsjet om de går fra barna sine. Synes folk virkelig det er så uansvarlig - eller er man bare mer bastant på nettet?

Skrevet

Herlighet, klart det er greit! God tur! :-)

Skrevet

så lenge dere er så nærme bør det jo gå fint, ellers har vi alltid hatt barna i vogn når vi har vært i syden - og hatt de med oss der vi har vært. Har lagt de i vogna med pysj til vanlig leggetid, så har de sovet uansett om vi har vært på restaurant eller gått tur eller vært hos venner. Men vi har aldri hatt rom så nærme som dere vil ha. Så har vi løftet de over i sengen senere. Jeg ville aldri latt barna være på rommet og vi i restauranten f eks. Marerittett må være det som skjedde i Portugal, eller at det begynner å brenne og du står og ser på ... uten å få hentet ut barna dine... Får helt vondt i magen av bare tanken.

God tur

Skrevet

Virker babycallen kan dere da gjøre det. Vi går til naboen her hjemme med babycall også. Så hvorfor ikke i syden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...