Gå til innhold

Har gitt opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antagligvis blir jeg den første i historien som rett og slett ikke føder. De blir nok bare der inne. Føles som om jeg har vært gravid i en evighet. Gleder meg til i morgen for i dag er jeg skikkelig motløs. Og etter en drittdag kommer det jo alltid en god dag. Og egentlig så har jeg ingen grunn til å sutre, for jeg er jo faktisk ikke 37 uker en gang, bare 36+4. Men jeg har jo fått høre hele svangerskapet at tvillinger kommer en måned før. Så hva innstiller man seg på da? Men nå har jeg avfunnet meg med at jeg altså skal være gravid resten av livet. Som ekstrabonus fant jeg ut at jeg har passert hundre kilo i dag. Noe kult på TV i dag mon tro. Nei, ikke det heller. Nei, nei. Noen andre som vil være med å sutre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette går bra. :) de kommer til slutt. :) det er en laaaaang vente tid. men i enden er det noe flott og fantastisk. :) jeg synes også det er lenge og det er 9 uker til min termin. men du skal se at tvillingene dine kommer snart. :) :)

masse lykke til og håper du får en bedre dag i morgen.

Skrevet

Skal du gå tida ut?

Her i DK setter de tvillinger i gang før tid, av en eller annen grunn jeg ikke har fått med meg.

Men, lykke til videre! Du skal nok klare det, ja :)

Skrevet

Så deilig å høre at det er flere enn meg som har sånne dager, det er lov å sutre litt nå på slutten, men hvis det er noen trøst har jeg aldri hørt at noen har blitt igjen derinne, tilslutt flytter de ut.Du får skrive en oppsigelse. = O )

Dessverre er det jo slik at helsevesenet og forebygging har ført til at flere og flere tvilling-gravide greier å gå nesten tiden ut, tenk på det som Megabra for ungene og bare noen få uker for deg. I verste fall bare tre uker igjen. Jeg har fem og psyker meg opp som bare f...... dette skal bli bra, snart kan jeg pakke bag'en. Jippi og sånn. Passert 100 kg ja , samme her, de blir fort borte, husk du har i allefall to inni der, jeg kan bare skylde på et barn og meg selv.

I mellomtiden, gjør noe du liker og som du greier å gjøre fremdeles.(du vet, i vår tilstand er det en rekke ting som ikke kan gjøres;hode-skulder-kne og tå- f.eks.)

Skrevet

Du er jo virkelig både søt og humoristisk selv om du mener du sutrer! Jeg synes ikke du sutrer i det hele tatt. Såpass må da virkelig være lov! Du er rimelig nær målet, det er ingen tvil om det. Lykke til med 2 små og fødsel og altting!

Skrevet

syntes ikke du sutrer i det hele tatt,at noen dager er vanskeligere enn andre,er ikke så rart.tenk på at du utvalgt til å få tvillinger,det er jo nesten som å vinne toppgevinsten i lotto!!selv om det kanskje ikke føles sånn nå.barna dine kommer nok snart ut og dere kan kose dere med dem,gjennom en laaang sommer,flott tid å få barn på nå.

lykke til

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord! Ny dag, nye muligheter. Altså litt bedre i dag. Ideen med oppsigelse var fantastisk. Håper bare ikke leiekontrakten skulle vært sagt opp innen den første og at det er en måneds oppsigelse. Men vi er jo alle i samme båt her, det er litt tungt på slutten. Det verste er å ikke vite når. Hadde noen sagt at det ble neste torsdag så hadde det vært lettere, men nå kan det jo skje når som helst eller om tre uker..Går iallefall ikke over termindato, har gjort det før og det er tungt!

Skrevet

Tenk deg at du gjør alt for siste gang alene og i ro - kunne ha en kaffe latte på bordet uten å være redd for å søle på en eller to, spise en skive brød i fred, ha god plass i senga, sitte på do aleine, ikke bære stoler rundt...

NÅ blei dette også sutrete, og det var egentlig ikke meningen...men "alle" har vel fortalt deg om hvor travelt du vil få det med to - noe osm sikkert stemmer - men som du også sikkert får en rutine på etterhvert.

For min del syntes jeg du er heldig- 1 svangerskap og 2 barn.

Jeg har to halvdårlige svangerskap bak meg for å få to barn og skulle gjerne vært i din sitasjon!!!! Stå på!!

Jeg har forresten bare 9 uker igjen nå...og det er jeg gald for!!!

Skrevet

Helt sant, jeg får nyte roen og freden. Når det er sagt så har jeg to gutter fra før på 6 og 2 år. Men de er jo i barnehagen nå på dagen, så det er faktisk deilig og fredelig her. Og med to nye gutter i vente så får jeg vel rett og slett gå og lage meg en kaffe latte med en gang :)

En ting jeg iallefall gjør for siste gang er å være gravid!

1 svangerskap og to barn er jo en slags bonus, men jeg ble vel litt lang i maska over å bli firebarnsmor.

Nei, her skal det ikke sutres, men kaffe skal jeg lage meg nå, tror faktisk jeg har en pose med cafe au chocolat igjen mmmmm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...