Gå til innhold

Hun HATER plutselig å bade... Hvorfor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 3 mnd har de siste 4 gangene jeg har badet henne begynt å skrike som en gal når jeg bader henne. Så fort jeg tar henne opp blir hun blid igjen.

Vi har badet nesten hver dag siden hun var 1 mnd gammel, og hun har alltid syntes det har vært ålreit. Frem til nå har hun smilt og koset seg i badekaret... Har vært nøye med å sjekke temperatur, så det kan ikke være det som er grunnen.

Noen flere som har opplevd dette? Skjønner ingenting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun er fort trøtt eller uopplagt hvis dere bader på kvelden? kanskje hun har vært litt sulten, eller brygger en liten forkjølelse? Noen ganger er det også faktisk bare alderen, kanskje hun er en plass i utviklingen sin hvor hun er litt mer urolig enn vanlig? :)

Her har vi ikke hatt problemer med badingen, men det har vært andre ting han har likt godt, som pluttselig ikke er noe stas lenger.. så går det litt tid.. og så er det greit igjen. Ikke så logiskt alt.

Skrevet

Jeg har lagt alt til rette for at det skal være bra. Hun er både mett og opplagt... Hun er superblid både før og etter badingen, så hvis hun hadde brygget på noe skulle man tro at det hadde gått litt utover humøret generelt.

Ja, kanskje hun bare har en rar periode. Håper det går over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...