Lunajenta og Alvegutten Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 I dag har jeg kjent murringer som har vært sterkere enn de jeg har kjent hittil i svangerskapet, kjennes ut som menssmerter, og merker det i magen og litt nederst i korsryggen. Er det dette som er kynnere? Noen som kan forklare meg hvordan de har opplevd disse? Ble nesten litt engstelig for at noe skal være galt.. Jeg er snart 14 uker:)
Fabelaktiv Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 kynnere er når magen strammer seg skikkelig masse.. blir steinhard.. murringer kan ha mange ulike årsaker visstnok. jeg hadde en del av begge dele og da kom jeg inn til lege for å ta ul og måle livmorhals. men de fant ingenting.. er du bekymrret for murringene så kan du jo ringe legen din i morgen for å snakke med han/henne og høre hva de syns er ganske normalt altså
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 Ok. Hmm, nei, magen er jo litt hard, men ikke hardere enn den har vært de siste par ukene. Får se hva som skjer, har ikke noe særlig murringer nå, men hvis de kommer tilbake tror jeg jeg ringer legen i mårra ja. Takk for svar:)
Fabelaktiv Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 kynnere varer i 1-5 minutter også forsvinner det igjen.. man kan ha de flere ganger om dagen. får du de så er du ikke i tvil trur jeg.. følg med på mensmurringene dine du..
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 sammentrekninger, kjennes ut som en sterk stramning i hele magen, magen blir hard.. du vet at det er en kynner da du kjenner en.. mensmurring derimot er ikke kynner. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå