Millebaby Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Jeg fant ut for 2uker siden at jeg er gravid. Jeg har fast forhold vi har bodd sammen litt over 1år i fast bo. Jeg er ferdig utdannet hjelpepleier til sommeren, og har da fast jobb å komme til. Og sambo er i fast jobb. Jeg skal da ha denne babyen i Des. og jeg og sambo har bestemt oss for å bære frem dette barnet. Og nå har vi sagt det til hans foreldre som faktisk tok det veldig bra. Jeg sa det til min mor dagen jeg fikk vite at jeg var gravid, og hun smiler pent til at vi skal bære frem babyen. Men saken er den at jeg har en pappa som bor sammen med in mor og vi har et langt og koplisert liv, med MYE krangling. Og jeg vet at han nå vil bli kjempe sint på meg for dette tross i at det ikke var planlagt, OG JEG VET IKKE hvordan jeg skal få sagt det til han.. Noen som har noen gode råd og komme med??
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Du trenger vel ikke å si noe? Har vel ikke meldeplikt for faren din hvis du har flyttet hjemmefra?
Millebaby Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 Nei det er riktig det, men blir på en måte feil å ikke si det heller for da vil han bli kjempe irritert for det. Og jeg vil jo møte det for jeg er ofte hjemme og besøker mamma.. Og da er jeg der på helgeturer for jeg bor så langt unna...