Gå til innhold

Noen som har tips til shopping i London?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til London neste helg. Har noen gode tips til hva som er lurt å kjøpe hvor? Er på utkikk etter noen fine mamma-sommerklær og klær/utstyr til babyen; gjerne litt uvanlige eller eksklusive ting til en billig penge (hvis det er mulig....)

Takknemlig for alle gode tips!

Hilsen fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Top Shop har alt det kuleste av det som er på moten akkurat nå. Både gravide tøy og vanlig tøy :)

Skrevet

Dra på mamas&papas , vet ikke helt hvor det er , men sjekk på nettet. Masse kult der har jeg hørt :)

Skrevet

Masse fint til baby på Next og John Lewis. Anbefales.

Skrevet

Å ja! NEXT! Er en i tre etajer i Oxford street(barneklær i øverste etg). Var der da lilletupa 10 mnd og gikk helt amokk både til henne og til venne rog kjent ei gaver! De har alle mulige kule klær der! enten du liker små "voksenklær" eller veldig baby. De nydeligste kjoler og små fuskepelsklær, eller hva med MC-boots i størrelse 18? :) Jeg vil også dit!!!:)

Skrevet

Anbefaler Mothercare. Kjøpte noen babyklær der som hadde fantastisk kvalitet!

Jeg liker også Baby Gap.

Kjøpte masse vanlige topper på New Look i mitt forrige svangerskap. Billig og moderne (jeg går for kvantitet i stedet for kvalitet når det gjelder mammaklær).

Ellers har Topshop kule mammaklær og jeans og sånn som kan være vanskelig å finne andre steder.

Alle butikkene jeg har nevnt er i Oxford Street, så ta undergrunnen til Tottenham Court Road og trask i vei mot Hyde Park!

Skrevet

Glitrende - tusen takk, alle sammen.

Da er har jeg funnet adresser og satt sammen en liten reiseplan. Tenkte også jeg skulle stikke en tur på outleten til Burburry på 29 Chatham Place, Hackney. Det er litt knotete å komme seg dit, men utrolig moro å se om man kan gjøre noen kupp.

Takknemlig hilsen fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...