Gå til innhold

Alternativ til tran?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det det som gjelder?

En fryktelig kamp hver kveld her i huset...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går også gi D-vitamin dråper som kjøpes på apoteket, men tran er vel det beste har jeg hørt. Hva bruker dere til å gi det med da?

Skrevet

jeg gir biovit (ala sanasol) istedet for tran. Begynte med tran, jenta likte det, men jeg syntes det luktet så fælt...og dessuten så ødla det ikke bare klærne hennes,men også vår's når hun gulpet to timer senere.

helsesøster sa da var helt greit å gi både biovit og sanasol istede for tran.

Skrevet

Både jeg og søstera mi fikk biovit sa mamma, og ho kunne ikke skjønne hvorfor helsesøster sa at hun absolutt måtte få tran...

Skrevet

Jenten min brekker seg både av tran og sana sol... To ganger i løpet av siste uke kastet hun opp på meg. Noen forslag til hvordan få det i henne?

Skrevet

Du kan jo gi Eskimo-3 med tutti-frutti smak for kids. Den inneholder Omega 3 og D-vitamin. Den liker minsten godt og han smiler når han får den. Tran var helt umulig å få i han. Eskimo-3 fås kjøpt på helsekost.

Selv bruker jeg Eskimo-3 for voksne.

Skrevet

er jo andre ting i tran enn i biovit (som inneholder søtningsstoffer.)

omega3 o.l bla.

man kan lunke tranen og ha det i en slik plastiksprøyte. sprøyte det ned i munnen.

Skrevet

eller så kan du kjøpe d-vitamindråper, som du kjøper på apoteket..

hos oss får hun mme som er tilsatt omega-3, derfor har jeg ingen dårlig samvittighet når jeg gir henne biovit. Men har uansett ikke kommet til å gi henne tran om jeg hadde ammet henne.

Skrevet

jeg gir d vitamin dråper som man får kjøpt på apoteket for ca 50 kr:) fungerer utmerket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...