Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne helgen har vært skikkelig tung.

Nå har jeg i ca 1/2 år vært ekstremt sliten, hatt bekkenløsning, vært til og fra kvalm, ikke orket å være med på noe som helst, utrolig var på stress, ikke vært i stand til å ta meg av huset. Har i disse månedene vært flink med hva jeg har puttet i meg, men har likevel lakt på meg minimum 10 kilo.Orker jo virkelig ingenting når arbeidsdagen er slutt. Og med bekkenløsningen er det begrenset hvor svett jeg klarer å bli på den lille aktiviteten jeg har.

Nå har jeg bodd i denne tvangstrøya/fengsel som heter kroppen min i 1/2 år. Har klart å holde motet oppe med tanken på målet som ligger der fremme et sted. Men nå er batteriet tomt. Det er ingen positive ting med å være gravid utover produktet som kommer ut av det.

Jeg misunner alle spm nyter å være gravid.

Andre som har det som meg?

Er det bare hormonene som tar overånd eller er det en tøff jobb å være "rugekase" ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hadde det sånn sist gang...var værste perioden av mitt liv!:-/ Så jeg føler med deg!

Ser at du jobber, så jeg ville anbefale deg å få en sykemelding.

Skrevet

Har veldig lyst til å fortsette å jobbe. Er litt "dagens lyspunkt" har en jobb jeg trives veldig godt i.

Skal til JM i slutten av uken. Ser hvordan det går utover uken om jeg får humøret på beina igjen :)

Takk for svaret ditt ;)

Godt å høre jeg ikke er den eneste ;)

Skrevet

Har det på akkurat samme måten. Er sykemeldt (100%) med bekkenløsning og har forbud mot alt som går ann. Har betennelser i senene i bekken, skuldre og nakke, er tom for energi.. Ligger rett ut, kiloene baller på seg. Det er 109 dager igjen til termin. Føles som hundre år!! Hadde det ikke vært for at det sparker inni her så jeg vet hva jeg venter på hadde det rabla helt for meg!! Dette er barn nr. 2 for meg og SISTE!!!!

Håper det løser seg for deg og at det går litt bedre!

Klem, xanadu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...