Gå til innhold

Jeg er helt knallrød i ansiktet,

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg har plutselig fått fyldige, flotte lepper. Hva skjer med det da? Jeg pleier jo å ha en ganske stram liten dukkemunn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødeansikt?

Måtte spørre etter deg tidligere i dag- du har vel ikke vært her inne på noen dager eller?

Skrevet

Jeg så det, svarte deg tidligere i kveld:) Så koselig å bli spurt etter da..

Har vært superaktiv og sosial i det siste, så jeg har ikke vært så mye på nett nei.

Hvordan ser et fødeansikt ut da? Jeg ser ihvertfall ut som slike tegninger man finner i eventyrbøkene, der alle er helt runde og har knallrunde knallrøde rundinger i kinnene. Hvis du skjønner hva jeg mener... hehe:)

Står alt bra til med deg da Merrily?

Skrevet

He he - jeg har også plutselig fått farge i ansiktet! Er skikkelig rød i kinnene, og ser ut som jeg har solbrille- skille- UTEN at jeg har brukt noen solbriller ? Hmmm.. Men jeg trodde det var solen som hadde farget meg, men har jo ikke solet meg aktivt - så kanskje det er noe med dette fødeansiktet?? Håper det:-)

Skrevet

jeg er litt rød i ansiktet også.Hormonforandring mener min mor.Håper det går bort etter fødselen.

Skrevet

Fyldigere lepper er vel et kjennetegn på at fødsel er nært forestående..? Mange som mener det ihvertfall:)

Skrevet

Oj, er det det? Da ligger jeg godt an, for jeg har fått DE kysseleppene, hadde egentlig håpet på å få beholde dem en stund, for det er absolutt ikke ukledelig om jeg får si det selv=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...