♥Snulder Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Vesla vår er en viljesterk liten sjel.... Hun skal bestemme hva hun skal ha på seg. Punktum. Så akkurat nå så vandrer den lille bleiestussen rundt i rosa vinterstøvler og body med påskrift "Pappas lille øyensten". Aldeles nydelig selvfølgelig!!! Huff... jeg lurer på hva jeg har i vente når snuppen blir litt eldre............................
♥Snulder Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. mai 2007 Rettskrivningstrollet slo til her også..... Savner stavekontroll her jeg altså!! ;=)
Reveenka Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Hehe! Jeg har mer eller mindre gitt opp sånn til vanlig, men det hender jeg trumfer gjennom hvis vi skal ut på by'n(jessheim....) eller ved spes anledninger.... Det blir nok verre, skal du se! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Hørtes jo berre lækkert ut det da! De er jo bare helskjønne disse små prinsessene.....og med den påskriften der smelter man jo uansett:-)
her@ Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Allerede klesbevisst ja... Og sikkert bare helt skjønn i den påkledningen... Du kan nok glede deg om noen år tenker jeg:-)
Superlis Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 Thihi høres skjønn ut,hvorfor skal du ha det bedre enn oss andre:))
Karomamma Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 He he, ja velkommen i klubben!! Ukens hit hos oss har vært badesko (!!) Ganske greit egentlig, for de er gjennomsiktige så de passer til alt - pysj med regnjakke, dongeriskjørt uten topp og T-skjorte med tilhørende bar rumpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå