Gå til innhold

strammer sokkene dine?


2 gutter og 1 jente

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke bruke mine egne sokker lengre. gifteringen maatte jeg ta av allerede for 4 maaneder siden... men den var liksom bare akkurat passe. Naa maa jeg bruke gubben sine sokker, for mine egne faar jeg ikke paa meg. :( da vaaktned jeg og begynte aa kikke litt paa min egen kropp....jeg ser jo ikke ut jo...hva har skjedd? dobbelthake og poelsefingre! beina ser helt ploesete og ekle ut. naar skjedde dette da? har jeg gaadd rundt i blinde for min egen hovenhet eller? har dere studert dere selv i det siste? noen forandringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har masse vann i kroppen og hovne ben, og har kjøpt meg sokker UTEN strammekant øverst. De selges i alle matvareforretninger der de har LaMote, og heter Relax. Under 40 kr pr par =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fint med vanlige sokker.

Ingen tegn til vann i kroppen.

Ringene mine er faktisk litt for store for meg for tiden,det har vel sammenheng med mangel på vektoppgang i sv.sakpet tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg har ettpar av de sokkene, fra tiden jeg jobbet paa sykehus, da var det saa godt aa ha vid kant paa sokkene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt "vanlige" sokker på lenge. Bruker bare ankelsokker. Har 2 i ødem nå, og håper det ikke blir mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja....bruker aldri sokker hjemme lengre....

 

og føttene er alltid varme....hendene oxo...pleier alltid å ha kalde hender og føtter, men ik når jeg går gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...

Annonse

Det er sokker å kjøpe med gradert elastikk som er løs øverst. Men hvis du har hovne bein, bør du ha kompresjonsstrømpe fordi det hjelper blodsirkulasjonen og reduserer hevelse i bein og føtter. Disse er tilgjengelige i mange nettbutikker. Her er en: https://www.adeve.se/no/sokker-uten-strikk

Anonymkode: 2ed6e...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Uke 29 og kan kun bruke ankelsokker nå. Må kjøpe kompresjonstrømper ser jeg 😅 Har hatt mest hevelse på kveldene men har lagt merke til den siste tiden at det er på dagtid også. Og ikke bare hovne ben men pølsefingre også 😅🙈 

Hører vel med når en har bikka over til 3.trimester eller? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...