Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Håper noen husker deg på denne tråden da. (til anonym lenger ned på siden her)
♥sjiga♥ Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 jeg husker allerbest anonym men utovr det husker jeg: ballong 6 oktober 7 oktober ajas mandy C-millan Tillab nemi 137 fertila hoppetussa ka -ping kvirrevirrevit og der sa det stopp kommer ikke på flere akkurat nå
Circe Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Å herregud.. for første gang skal jeg svare på en sånn tråd. Og jeg har dårlig husk. ka-ping fertilia dodge tillab kine&marcus kaa82 hoppetussa tessa&mathias Der var det stopp alt.. hehe
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 circe kaping fertila dodge hebbie piadi thea og erle mamman til eline mammaen til erlend melkemor en haug av prinsesser *jeg vet dere er her men ikke alle nickene! pia&cf Lailaelin sigja expat blomman twig norhernlights mammaentiltrulte elendig mamma endelig mamma 21\9 molait 1D mamma og marcus Hidjey Gulli mamma t 2 ;nskejenta mia med Mathilde aimee biajja og utroligutrolig mange flere, og jeg vet jeg har glemt noen jeg burde huske, og jeg er veldig lei for det, kommer sikkert paa det naar jeg trykker lagre...
Meg og bøllegutta!! Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 ka-ping mamma 25+en vakker sønn northernlight mamma til en stor og en liten Bente og 3 skjønne jenter ( eller noe sånnt hehe) Cat 68 Rusketuska Riga+hippiesnulle+ noe til Tror ikke jeg husker så mange jeg hehe
silhah og emilie Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 mamma og ina emilie<3 randi86 twig sjaman 1d tillab ka-ping wenchepia chanzei anne-b mami (i alle varianter) northerlights marikylling riga lin86 linda og leah emilie lenej..eller mamman til jøran og noah mamma25+ molait prinsesse babbel gulli lader of the pack:) burugla verdens snilleste vims andrea med jente amelia lali bobby med baby mulle monajenten fiona ine og noah lille født med pille i panna lapez åh det er maaange flere men nå fikk jeg hjerne teppe:p
silhah og emilie Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 ja og det er vel ikke alle nickene som er korrekte men...
2nj♥ Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 hmmmm.... hebbie piadi og nathalie thea og erle tillab ka-ping expat ....de jeg kom på i farten. Ikke så god på "navn" nei.....
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. mai 2007 #10 Skrevet 6. mai 2007 juhu, noen husket meg... regner med at jeg er en av prinsessene... hehe
Babyfacepsycho Skrevet 6. mai 2007 #11 Skrevet 6. mai 2007 Ka -ping Fertila Tillab Kozy Expat Isaacs mamma Twig Monajenten Mamman til en stor og en liten Northernlight Blomman Riga Sjaman Elise og ella-Marie Once a leader Cat 68 Tingelingen Sjaman 2nj Haaterhusarbeid silhah og emilie Vintergutt 5 feb=) Jordbær*5pp FødtMedEnPilleiPanna Rødhette Selma07 Mimmi 80 og oliver Januarprins Nutri Djoolia Zoomer Ellie83 Og så selvfølgelig Anonym da. Sikkert mange glemte her. Men dette var dem jeg kunne huske hvertfall. =)
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #14 Skrevet 7. mai 2007 Haha, jeg saa jeg hadde glemt 2nj ogsaa, og Niva og og, ja, maaaaaaaaaaange! Jeg er haaploes! Men nei, selvfoelgelig er dere ikke glemt!
ScaryMama Skrevet 7. mai 2007 #15 Skrevet 7. mai 2007 Vi ha akkutat kommet hjem fra color fantasy... Super gøy! Gode drinker, Nikolai koste seg masse, hatt det så bra! Og godt å høre at vi ikke ble helt glemt etter en helg uten dib;)
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #16 Skrevet 7. mai 2007 Saa deilig a! Du husket aa ta en for meg sant? Naa er det kun 4 dager til jeg skal hjem og ut paa byen med jentene, gleder meg viiiilt! Skal bli deilig med litt babyfri jah... Menne, kanskje vi ikke skal kuppe denne traaden her? Forresten, legger ut bilder av Embla paa facebook naa, i sitt nye designertoey!
haater husarbeid Skrevet 9. mai 2007 #19 Skrevet 9. mai 2007 Tenk at noen husket meg også takk marie_85
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #20 Skrevet 9. mai 2007 JEg husker alle, jeg..Menblir så sliten i fingra av å skrive lange lister;P
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 9. mai 2007 #21 Skrevet 9. mai 2007 Husker mange... får prøve å skrive ned noen da Tillab Fertila Dodge Elendig mamma Endelig mamma 29.09 (eller noe sånt..) Viktoria fikk gutt Blomman Expat Marie_85 Stratos med spire i magen Attpåklatten en gogutt Circe Chanzei Martin kom... Mari fikk lukas.. Sweet Amber Asterixa Mamsen.. Mamma til en stor og en liten (tror det var noe slikt) En av hver KozyK og Nicolay Idefix Sikkert fler...men ble ganske lang denne lista
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. mai 2007 #22 Skrevet 9. mai 2007 Idefix Titsi Mamma mø Hebbie Vinterbarn Molait Cat78 oktoberjente Svanine 1D (eller noe sånt, du vet hvem du er : ) Tiny Thea og Erle Tillab og Embla 2nj Mayken og Ina Nanna Attpåklatt Tuppefjert Marie_85 Mami i uendelige variasjoner Dogde Fertila Lailaelin Ka-ping Rødhette Mari_81 med Lucas Sweet Amber Elendig mamma Endelig mamma Blomman Expat (eller lignende) Mamma til en stor og en liten Ama (er noe mer men det husker jeg ikke) Mamma til Eline Elines Mamma Ja husker jo så utrolig mange flere når jeg tenker meg om, men da tror jeg at jeg blir sittende her å skrive om jeg skal få med alle = )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå