Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt på do i sta og da jeg tørket meg kom det slim. en del.. skjedde 2 ganger. så ut som det var litt blod i, men ikke nytt blod for å si det sånn. var 2 skikkelige klomper. tror dere det var slimproppen? luktet ikke noe heller.

Jeg vet ikke sikkert for vi hadde sex i går og jeg har sovet med sæden i natt.. hihi.. kanskje det hjalp?? hadde også orgasme. vi kom på likt.. :) Men jeg har jo vært på do tusen ganger i dag så jeg tror ikke det var sæd heller som kom. siden det ikke luktet noe. rant ikke av papiret heller.

har hatt vondt i ryggen i 3 dager og støl i undelivet også.

Tror dere fødselen er nær? Jeg har 11 dager igjen til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D høres ut som slimproppen ja;)du oxo termin om 11 dager..så gøy,jeg har oxo d nemlig..så håper du får babyen din snart da..her har jeg bare en gutt som roper ulv,ulv inni der..virker ikke som han vil ut med d første..ang slimproppen,jeg tror jeg har mistet min delvis..men har ikke komt noe blod/gammelt blod i d ennå bare masse slimaktig gugge..(unnskyld detaljer)men jm fortalte meg at d kan komme litt å litt å oxo danne ny propp..så håper min kommer i d fulle å hele snart!!er så leeei...hehe

Skrevet

Det kan godt være slimproppen, men det sier ingenting om fødselen nærmer seg... Du kan føde i morgen eller om 3 uker...

Skrevet

var nok slimproppen ja,kan jo vært tegningsblødning samtidig å:)

kan jo være noe på gang,men kan jo også ca. 14 å...

Skrevet

Det kan like gjerne ha vært en klump med koagulert sæd. Mange misforstår og tror at sædklumpen er identisk med slimproppen. Det at du hadde sex i går, styrker teorien om at det var sæd, og ikke slimproppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...