Gjest Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Satt på do i sta og da jeg tørket meg kom det slim. en del.. skjedde 2 ganger. så ut som det var litt blod i, men ikke nytt blod for å si det sånn. var 2 skikkelige klomper. tror dere det var slimproppen? luktet ikke noe heller. Jeg vet ikke sikkert for vi hadde sex i går og jeg har sovet med sæden i natt.. hihi.. kanskje det hjalp?? hadde også orgasme. vi kom på likt.. Men jeg har jo vært på do tusen ganger i dag så jeg tror ikke det var sæd heller som kom. siden det ikke luktet noe. rant ikke av papiret heller. har hatt vondt i ryggen i 3 dager og støl i undelivet også. Tror dere fødselen er nær? Jeg har 11 dager igjen til termin.
*Lucas sin mamma* Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 D høres ut som slimproppen ja;)du oxo termin om 11 dager..så gøy,jeg har oxo d nemlig..så håper du får babyen din snart da..her har jeg bare en gutt som roper ulv,ulv inni der..virker ikke som han vil ut med d første..ang slimproppen,jeg tror jeg har mistet min delvis..men har ikke komt noe blod/gammelt blod i d ennå bare masse slimaktig gugge..(unnskyld detaljer)men jm fortalte meg at d kan komme litt å litt å oxo danne ny propp..så håper min kommer i d fulle å hele snart!!er så leeei...hehe
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Det kan godt være slimproppen, men det sier ingenting om fødselen nærmer seg... Du kan føde i morgen eller om 3 uker...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 var nok slimproppen ja,kan jo vært tegningsblødning samtidig å kan jo være noe på gang,men kan jo også ca. 14 å...
ennaH Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Det kan like gjerne ha vært en klump med koagulert sæd. Mange misforstår og tror at sædklumpen er identisk med slimproppen. Det at du hadde sex i går, styrker teorien om at det var sæd, og ikke slimproppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå