Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Jeg hadde lagt merke til Truls flere ganger når jeg var ute på byen med mine venninner. Både denne uteplassen og han er veldig populær, han er alltid omringet av mer eller mindre fulle (og kåte) kvinner. Jeg la først merke til han fordi han er en skikkelig gentleman. Han åpner døren og hver gang jeg skulle ut for å røyke kom han bort og tente på røyken min. Etterhvert la jeg merke til at fyren var jo kjekk! Mørkt bølget hår, brune leende øyne og en sterk kropp. En kveld tok jeg mot til meg og ba han opp til dans. Det var herlig å kjenne armene rundt meg og jeg kjente at jeg var beruset..av han, ikke alkoholen. Dansen ble dessverre fort kort, han hadde tross alt en jobb å gjøre. For 14 dager siden var jeg og en venninne, Torill, der igjen. Denne gangen var han der som gjest. Med én gang Truls fikk øye på oss kom han mot oss og gav meg en lang og varm klem og så hilste han høflig på Torill. Jeg kjente hjertet bykset og jeg ble litt kortpustet. Jeg kunne bare håpe på at han ikke så rødmen i kinnene mine. Han beordret øl til oss og geleidet oss til bordet der han og noen venner satt. I begynnelsen satt vi i lag, jeg og han. Men så måtte jeg en tur på toalettet og da jeg kom tilbake hadde to kvinner kapret sitteplassene nærmest han. "Jaja"-tenkte jeg og satte meg ned på en ledig stol litt unna han.Vi hadde øyekontakt og sendte små smil til hverandre og det var nesten mer pirrende enn å sitte nær han. Torill hadde funnet tonen med en av de andre mennene som satt med bordet. Tord. Det nærmet seg stengetid og de begynte å prate om hvor de skulle dra på nachspiel. Det ble avtalt at alle skulle møtes hos Truls. Jeg var usikker på om jeg skulle bli med for han bor et godt stykke unna byen og da ble jeg avhengig av taxi når jeg skulle hjem igjen. Jeg diskuterte med Torill og hun var like usikker som jeg. Avgjørelsen ble tatt av Tord og truls. De skulle betale taxien for oss hvis vi bare ble med. Og det gjorde vi. Festen var morsom, støyende og vi danset og hadde det helt topp. Truls var en utmerket vert som tok seg av gjestene sine på en suveren måte. Hele tiden var han opptatt av at jeg hadde det bra, strøk meg på armen, over ryggen eller et lett strøk over kinnet. Etterhvert dabbet festen av og folk begynte å dra hjem. Torill og jeg var de eneste der som hadde lang vei hjem, de andre bodde i området der festen var. Truls og jeg satt og snakket om alt og ingenting og var helt oppslukt av hverandre. Plutselig oppdaget jeg at Torill var blitt borte og sprang ned for å sjekke om skoene hennes var borte fra gangen. De stod der, og Truls kom ned og sa at hun og Tord var på et av gjesterommene på loftet. Tord hadde nemlig spurt han litt tidligere om det var ok at de lånte rommet. Vi var alene..og jeg kjente nervøsiteten kom krypende. Stemningen ble en helt annen, mye mer intim, og jeg kjente at det sitret i magen og at jeg ble våt mellom bena. Jeg gikk en tur på toalettet for å tisse og freshe meg opp litt. Da jeg kom ut igjen kom han mot meg, tok hånden min og viste meg veien til rommet hans. Vi kysset og jeg var i den 7. himmel. Jeg kjente hendene hans gled nedover ryggen, la seg på baken min og presset meg inntil han. Det var ingen tvil om at han var kåt. Det var veldig lyst inne på rommet så jeg ble litt usikker igjen da han begynte å kle av meg. Jeg er høy og slank men etter to fødsler er kroppen min langt fra perfekt. Spesielt var jeg flau over brystene som hang litt. Det virket ikke som han brydde seg om det, han tilba kroppen min og brystene mine. Jeg kastet all sjenanse overbord og ble den selvsikre kvinnen jeg alltid har ønsket å være. Jeg sank ned på kne og tok han i munnen. Gud, så deilig det var. Jeg er sikker på at jeg nøt det like mye som han gjorde. Jeg slikket, sugde og kunne gjort det til det gikk for han. Truls var visst ikke enig for han tok tak i håret og dro litt for at jeg skulle reise meg opp. Han la meg ned på sengen og så var det min tur til å kjenne hans tunge, munn og fingre. Åh, jeg hadde aldri hatt det så godt før. Han tryllet frem følelser og reaksjoner jeg aldri har opplevd maken til. Jeg kjente en følelse av at jeg måtte tisse og ba han stoppe. Han fortsatte. Jeg hylte "STOPP" men han fortsatte med den vanvittig deilige behandlingen. Jeg kjente at jeg kom i en kjempeorgasme som rystet kropp og sjel og jeg sprutet som en foss for 1. gang i mitt liv. Han trengte inn i meg og han passet perfekt. Etter en stund snudde han meg på alle fire og jeg ble tatt bakfra. Jeg var igjen i himmelen, jeg stønnet og bar meg og kunne ikke få nok. Jeg kjente at han nærmet seg orgasme og begynte i massere klitten. Tempoet steg og vi klarte faktisk å komme samtidig. Det er også noe jeg aldri har opplevd før. Vi sovnet og sov til langt ut på formiddagen. Jeg våknet først og snek meg ut på badet for å ta en rask dusj. Det var ikke nøkkel til døra så jeg håpet at ingen av de andre var våken enda. Truls hadde våknet og hørt at dusjen ble slått på og kom freidig inn for å dusjen sammen med meg. Han småkjeftet litt på meg og sa at jeg skulle ikke si "stopp,stopp" når jeg nærmet meg orgasme, men "ja,ja" Hehe.. Han sa at jeg hadde en egenskap som jeg måtte ta vare på å utvikle videre. Jeg er ikke helt sikker på hva han mente, om det var egenskapen til å sprute? Vi gjorde oss ferdig i dusjen og skyndte oss inn på rommet igjen. Der ble jeg tatt til nye høyder igjen og igjen. Det er som sagt 14 dager siden. Jeg har ikke hørt fra han og jeg har heller ikke tatt kontakt. Før han kjørte meg hjem den dagen sa han at jeg kunne ringe til han. Men jeg forstod det slik at jeg kunne ringe hvis jeg ble kåt igjen, så skulle han komme. Jeg får meg ikke til å gjøre det for han er en mann jeg fort kunnet få alvorlige følelser for. Jeg synes dessuten at det virker litt tarvelig så jeg har ikke gjort det. Jeg er forøvrig veldig spent når jeg treffer han neste gang vi skal ut. Jeg er ikke i tvil om at han har hatt andre etter meg. Han er tross alt singel og veldig kjekk.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har hatt en lignende opplevelse, og ja, jeg var i heaven!! Men det er sant som du sier, du er nok ikke den eneste... Dørvakter er ikke akkurat kjent for å holde seg til en, selv om de er gift... Men så lenge det bare er for gøy, går det jo ann, men vi jenter har en tendens til å få følelser hvis det skjer flere ganger. Snilt av deg å dele med oss. Nå blir det "action" her i kveld i hvertfall! Men du, fortell oss åssen det går når du møter han igjen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå