Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Hvor ofte har dere sex? Og er det du eller han som tar initiativ? Her blir det 4-5 ganger i uken sånn ca, og vi bytter på å ta initiativ.
idamortil2 Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 ca 1 gang i uka. AAAAaaaltfor lite, men med 2 bittesmå er vi veldig slitne for tida. gleder meg til bedre tider
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 off.....ALT for sjelden.....2-3 ganger i måneden kanskje. Er jeg alene om det kanskje?
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 3-4 ganger i uka,kommer helt ann på hvor slitne vi er.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 2-3 ganger i mnd på oss også..Har dårlig med overskudd for tia:-(
minas'81&lillegull;) Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Her går det opp og ned, noen ganger 5-6 ganger pr uke, å så kan det gå ei uke uten sex i det hele tatt! Kommer veldig an på dagsformen, for å si det sånn! MEN, sex'en har aldri vært så bra som etter at jeg fødte! Rart, var dødsredd for det motsatte! Er som regel jeg som tar initiativ, mannen min liker det:) Han er som regel i drømmeland når jeg legger meg, så da må han vekkes;)
*bolla pinnsvin* Skrevet 7. mai 2007 #11 Skrevet 7. mai 2007 Noen uker er det 5-6 ganger, mens andre er det kanskje bare 1. Kommer helt an på, men det er i hvert fall mye oftere enn jeg hadde trodd etter å ha hørt alle skrekkhistoriene om at sexlivet kom til å bli en saga blott etter at vi fikk barn ;o)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #12 Skrevet 8. mai 2007 Tror det har skjedd 3 ganger siden fødselen for 5 mnd siden:( Mannen er ikke så gira på sex lenger:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå